Gå til innhold

noen som ikke...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hverken dilla eller antidilla på noen ting. Tror ikke det kommer haller. Men jeg er stort sett sulten hele tiden da. Sikker på jeg kunne spist kontinuerlig, men prøver å holde meg til de vanlige måltidene og sper på med 1-2 ekstre måltider om dagen.

Det med diller eller ikke har visstnok noe med om du mangler noen mineraler eller vitaminer i kroppen. Jeg har tatt vitamintilskudd (Gravid) i to måneder nå og ikke hatt noen spesielle diller. Men jeg synes grønnsaker og frukt smaker myyye bedre nå og jeg spiser mer av det nå som jeg er gravid i forhold til før.

Har forøvrig fått skikkelig lyst på julemarsipan, men det finnes jo ikke i butikken enda, så jeg har vel egentlig ingen dilla på det.

Annonse

Jeg har ingen spesiell dille, men stadig nye mattyper som jeg bare MÅ ha! Heldigvis stort sett sunn mat, men det er litt slitsomt for omgivelsense tror jeg. Har vært gjennom makrell i tomat, kaviar, tomat og majones, røkt kolje og wienerpølser så langt. Så snart jeg har spist de enkelte tingene dukker det opp en ny ting jeg "må" ha... Har alltid vært altetende, men det er det helt slutt på. Orker ikke tanken på hvit fisk eller hvit ost. Tilværelsen dreier seg mye om mat for tiden....håper det lille krypet i magen trives med det :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...