Axelina Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Nyligen inflyttad från Tromsö, 31 år och gravid i vecka 17/18. Känns lite som att jag lever i ett socialt celibat för tiden och hade gärna kommit i kontakt med några trevliga gravida harstadväringar... Har tyvärr inte möjlighet att komma på Bim träffen nu på torsdag... Msn: [email protected]
idapusi Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hei Velkommen te Harstad ) Vi har BIM treff hver fjortende dag så da håpe æ du har mulighet neste gang, vi har det kjempekoseli:o) Har lagt dæ te på msn. Har du barn fra før?
Axelina Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Tack ska du ha! Nope, det blir mitt första.
*Manuella* Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Så koselig. Velkommen. Litt lenger ned her så har jeg laget msn (Gravide i harstad) Der er det noen med msn du kan jo legge din til der også.
Lykkeliten-74 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Hei du! Jeg er i samme situsasjon som deg - 31 år og nyinnflyttet til byen. Gravid med mitt første knøtt:-) Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre gravide i Harstad. Min termin er 24.02.07. Jeg kan dessverre ikke komme på BIM treff den 09. nov, men utover det er jeg gjerne med på litt sosialisering.
Axelina Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Använder du MSN Lykkeliten? Du finner mej på [email protected], hade varit skoj att snackas vid!
Lykkeliten-74 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jepp, er på MSN. Legger deg gjerne til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå