Gå til innhold

Alle spørsmålene....

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært på Stork for 2. gang. 1. gang var i April med eggløsning i begge eggstokkene (et på 22mm og et på 19mm). Jeg ble gravid. Spenningen var stor da jeg skulle på ultralyd i uke 8. Var det en eller var det to? Svaret ble av alle ting 0. BO med utskrapning påfølgende dag. Det gikk 6 uker før 1. menstruasjon kom. Jeg hadde tenkt å dra tilbake så fort som mulig, men eggløsningen etter 1 menstruasjon uteble. Det var bare å vente på menstruasjon nr 2. Den kom og time hos gynekolog ble bestilt. Uheldigvis var han syk da jeg kom. Vikaren vurderte meg og tok inn en kollega for å være helt sikker. Jeg hadde en ett egg på 21,5mm, fin tredelt slimhinne men ikke helt klart eggløsningsslim. Det trådet seg ikke. Dette pleier å være veldig bra. Jeg var da litt lei meg for at min faste lege ikke var der, han vet jo hvordan jeg skal se ut. Vel, begge gynekologene mente jeg burde dra samme dag, Stork mente jeg burde vente til dagen etter. Hva annet kunne jeg gjøre en å tilfredsstille dem begge :o) Andre dagen var eggløsningsslimet mye bedre. Vel, nå er det gjort og jeg er så spent at jeg nesten er kvalm. Vil jeg i det hele tatt bli gravid igjen og hvordan vil jeg takle det om det ender i en ny BO????? Sukk! Er det noen som har noen solskinnshistorier som kan gjøre ventetiden lettere? Jeg kan trenge det nå :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6291616-alle-sp%C3%B8rsm%C3%A5lene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mye og komme med igrunn, men LYKKE TIL :) det kan jeg ialfall si! Det kan jo godt gå bra det her, du vet jo at du kan bli gravid i det minste. Krysser fingrene for deg (og meg selv som var nede på Stork på søndag!)

Takk for lykkeønskningene. Foreløpig kjenner jeg ikke noe som kan tilsi at jeg er gravid, men så er det nå bare 6 dager siden da :o) Sistgang fikk jeg veldig ømme bryst på dag 9. Selv om man ikke reagerer likt på alle gaviditeter, må jeg innrømme at jeg håper å kjenne noe på tirsdag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...