Gå til innhold

-13 og overtidskontroll i morgen og lurer på???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 13 dager over og skal på overtidskontroll i morgen på sus. Noen som vet om de setter det i gang da eller tror dere jeg kan bli sendt hjem igjen?? blir deprimert av bare tanken orker ikke mer nå... Er så lei og lunta kort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er lei. Gikk selv 9 dager over med forrige, og følte det var som en evighet...

Tror det er vanlig å sette igang dersom fødselen ikke starter av seg selv før det har gått 14 dager over termin, men jeg tror det er litt ulik praksis, kanskje fra sykehus til sykehus eller fra lege til lege. Forrige gang hadde jeg termin på lørdag, og ville gått helt til mandag, altså 16 dager over før noe ville blitt gjort på sykehuset (de planlegger minst mulig til helgene...). Mener også å ha hørt at noen faktisk går 3 uker over før det iverksettes tiltak... men da tror jeg det gjøres en grundig og fortløpende vurdering av mor og barns helsetilstand før det tilllates at mor får gå så lenge.

Jeg vil gå ut ifra at du settes igang i morgen, ettersom det ennå er midt i uka, og god tid før helg.

Lykke til og tvi-tvi :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...