nr.3:) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 er absolutt alle som er her inne sunne?? får dårlig samvittighet, for kan vel ikkje kalle meg sunn, trena mellom 2-4 gonger i veka, men blir ofte litt snop i veka, ein chips pose eller litt små godt.. andre som lurer til seg snop midt i veka?
vimsa 79 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 det er du ikke alene om, spiser og koser meg. det har jeg planer om å fortsette med.
findus Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Synes du høres kjempeflink ut, jeg. Jeg trener ingen verdens ting, bare går ganske mye (når jeg skal noen steder). Momser stort sett det jeg har lyst på av snop, og noen ganger er jo det ganske mye;-) Bekymrer meg ikke så mye for sånt, det eneste er at jeg prøver å få i meg nok frukt og grønt og proteiner og vitaminer og omega-3 og jeg veit ikke hva for at den lille inni der skal få det den trenger. Og så prøver jeg å holde meg unna "skumle" matvarer - uten å bli helt hysterisk (spør f.eks. ikke om lengden på fisken som fiskekakene i butikken er laga av - selv om jeg ikke skal spise sånn og sånn fisk som er større ennså og så mange cm, i følge mattilsynet...) . Det holder det, gjør det ikke...?
Hemmeline Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Klarer heller ikke å være så sunn som jeg sikkert burde... Bare må ha noen biter lakris + en sjokoladebit hver dag. Sliter med dårlig samvittighet jeg også for det, men men... Samtidig har det blitt lite trening under svangerskapet pga gåproblemer... Men har prøvd å spise mer frukt og grønt enn til vanlig + drikke melk så prøver så godt jeg kan ihvertfall selv om jeg synder litt når det gjelder sukker...
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg har aldri likt søtsaker, drikker normalt aldri brus en gang på grunn av kullsyren. Syns det er altfor sterkt og foretrekker juice og saft.. MEN!! Etter at oppkastet gav seg i uke 19, fikk jeg matlysten tilbake. Og det var ikke vann, saft, juice, grovt brød, gulerøtter og kålrabi som jeg normalt inntar. Neida... marsipankake!!!! Brus, og godteri... of of of... kan innta store mengder av det.. har stort sett lyst på marsipankake døgnet rundt.. :-/ Spiser ikke det altså, men virker osm kroppen prøver å ta igjen 26 års sukkerbehov på kort tid. Tror du kan ha god samvittighet jeg.. så lenge ikke vekta endrer seg flere ganger til dagen oppover, så nyt det og kos deg.. hehe
nr.3:) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 so kjekkt å sjå at det er andre som meg der ute:) er jo alltid so mykje fokus på vekt, begynne å bli litt for mykje no, men skal prøve å ikkje tenke for mykje på da og berre nyte tida som er igjen:) Oppfordra alle andre til å gjere det same:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå