Lumsk Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg har resignert og vært på apoteket i dag og kjøpt gaviscon. jeg blir GAL av økende sure oppstøt. Der jeg før klarte meg med et glass nyco virket det i morges kun i en halvtimes tid. Apotekdamen anbefalte tyggetabletter av Gaviscon, men før jeg tør prøve: Hva kan jeg forvente meg? Må jeg stålsette meg mot en grusom smak eller er det ok?
valente Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg tygger de selv. De smaker ikke noe spesielt.. Greit å prøve, men det er ikke alltid de virker..
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg brukte flytende Gaviscon med første mann, å ALDRI mer!!! Nå prøvde jeg tyggetabelettene, men en gikk ned, de neste gangene jeg prøvde meg kom alt i retur, fysj og æsj!! Nå drikker jeg Samarin, nam
Dibber Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Gaviscon har vært redningen for meg i tre svangerskap! Hadde aldri klart meg uten.
mandy Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg er også avhengig av gaviscon. Ikke prøvd tyggetabl. Men jeg synes mixtur er veldig grei.
♥ Lolly ♥ Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Ingen grusom smak, men dette er jo veldig individuelt da. De minner ganske mye om lovehearts
Dane Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg bruker mixturen og den smaker dritt. Syns også den fungere en del bedre. Tyggetablettene må tygges og lage det skummet før du svelger. Sjøl gulpa jeg det opp igjen - så da var jeg like langt (nå har jeg kronisk oppstøt selv uten graviditet da). Men mixturen holder seg litt bedre nede i magen på meg da...
en til -i april:) Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 jeg synes gaviscon tyggetablettene smaker ganske godt faktisk!!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 jeg holdt på å ryke med da jeg prøvde å ta en tablett helt forferdelig syns jeg så jeg ligger nå her med oppstøt da og drikker melk
tobarnsmor i september Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Jeg anbefaler miksturen. Smaker ikke særlig godt, men med det samme jeg har svelgt den ned er det helt greit. Synes den hjelper utrolig godt.
høstb@rn (, Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Hei!! Hadde jeg ikke hatt gaviscon hadde jeg ikke overlevd tre svangerskap!! Jeg bruker tyggetabletter, har ikke prøvd flytende. Anbefaler deg å tygge en liten bit av tabletten om gangen, de skummer seg opp og det blir fort fullt i munnen. De smaker aldeles ikke vondt!! Jeg tar gjerne en halv om gangen tygger de helt i stykker, slik at jeg ikke kjenner biter i munnen. Mannen min ler ofte og kommenterer tørt at "det er halsbrann på gang" midt på natta. KLART DU MÅ PRØVE!! Lykke til(,")
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 brukte tygge tablettene en stund,men ble anbefalt flytende her inne.. brekker meg HVER eneste gang.. men tygge tablettene er ikke så gale.. nesten litt lovehearts aktig.,,
Tomine is my star Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Syns tablettene var stygge først..men nå syns jeg de er gode
gammel røy Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Har blitt anbefalt av flere som har vært gravid flere ganger om å ikke satse på tablettene ettersom den flytende blandingen funker bedre. Har brukt den to netter nå og føler meg som et nytt menneske. Synes ikke det smaker så ille, uansett er det mye værre å ligge med halsbrann halve natta.
bamsenora Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Spør etter aflurax i stede. Smaker mint og er mye mye bedre virkning synes jeg. De har gått ut av produksjon nettopp har jeg fått vite, men de fleste apotek har igjen i butikkk enda.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Flytende er helt klart det beste for meg! Jeg holder meg for nesa når jeg tar en spiseskje rett før jeg legger meg ) Får litt tannlege-lukt/smak med en gang, men det funker kjempe bra. Tok tabl. i mitt første sv.skap, men det virket ikke like bra for meg....
Lumsk Skrevet 13. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 13. september 2006 HI her. Takk for mange svar. Jeg har dristet meg til å smake på et par tabletter og selv om jeg har smakt bedre var de helt ok og hjelper foreløpig. Åh, som jeg hater halsbrann! Håper gutten kan feste hodet snart så presset oppover blir litt mindre.
_svana_ Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 Har mista tellinga på hvor mange pakker jeg har dytta i meg. Heller gaviscon enn halsbrann sier nå jeg alså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå