willow Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hallo alle sammen! Oi, ser det har vært litt aktivitet her inne.. det har det vært her også, men på helt andre områder! Har i første omgang vært super forkjøla hela familien hele forrige uke, med feber hos både store og små, og slikt tar jammen på både krefter og humør-- men vi kommer oss vi kommer oss. Rune vokser og er super flink til alt han får til.. slik som alle de andre desemberbarna våre! Pappa i heimen, startet frisk på jobb igjen etter 5uker pappaperm, og var en hel halv dag på jobb før det ente på legevakta med arb.ulykke og nye 2 uker hjemme.. men nå er han tilbake på jobb igjen! Farmor til veslegutt er på besøk, med alt det medfører... Og midt oppi hele sommern har min bestemor vært svært syk, og vi har ventet dødsbudskap hver gang telefonen har ringt.. mandag morgen kom det! Så nå er det begravelse og ett stort tomrom.. selv om det var ventet, og kan vi si ønsket, er det like rart!! Bestemor har hatt et langt og utfordrende liv og ville blitt 93 år i januar. Opplevd 7barn, 13 barnebarn og 5 oldebarn!! Ei dame å være stolt av!! Ble langt dette, og egentlig bare en liten tilstandrapport.. Klem
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Må bare få si, kondolerer. Ja, de etterlater tomrom, uansett om det er ventet eller uventet. Uansett om en er klar over at det kommer til å skje, så er en ikke forberedt allikevel. Så flott at du minner henne med å hedre hennes gode liv. Håper pappaen er bra igjen etter arbeidsulykke, skummelt når sånne ting skjer. Og du, gi masse ansvar til farmora, da er hun opptatt, og ikke i veien *knis* Kjekt å ha deg tilbake her inne, håper vi ses masse i høst :-) Klem
Påan-igjen Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei Willow Må få ønske dere alle god bedring - håper dere blir helt friske av forkjølinga. Så må jeg få kondolere med tapet av bestemoren din. Ja det er jo alltid tungt når noen av våre nærmeste går bort uansett hvor gamle de er og uansett hvor forventet det er. Jeg mistet den siste av besteforeldrene mine i fjor sommer. Det ble en ekstra tung begravelse - var rart å gå med et lite nytt liv i magen når bestemor døde (hun ble nesten 97 år). Håper det går bra med pappaen etter arbeidsulykken. Klem fra mæ og lillegutt
Only Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vil bare kondolere med tapet av din bestemor. Her har vi også vært sjuke, Even har sutret og vært litt pjusk i ei uke og på lørdagen slo han til med 39,5 i feber, og hadde det til søndagen. Mandagsmorgen fikk vi ny gutt, han løpe krøp på gulvet og lo. Det var nok godt å være i form igjen. Ha en fin dag videre. Klem fra Even og meg
Elvedatter Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Godt å høre at dere er friske og raske hele gjengen igjen. Ikke kos å være sengeliggende med snuffsisnuffs og alt det innebærer. Så vil jeg kondolere for deres tap av bestemor. Det er aldrig hyggelig å miste noen man er glad i. Minner man på at man skal aldri ta noe for gitt og hedre hvert øyeblikk som det var ens siste. Vær glad for at dere fikk ha henne hos dere i så mage år dere fikk, det gjorde sikkert hun ) Teller du år blir livet kort, teller du dager går livet fort, teller du timer varer livet en stund, men lengst varer livet om du nyter hvert sekund.
willow Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 så utrolig fint dikt, elvedatter! tusen takk til dere alle sammen! Vi hadde begravelse fredag, og med strålende sol og familien samlet ble det en fin minnedag.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå