Gå til innhold

Priomolut og pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn i går som konstaterte pco, ble så lei meg.. Gråt i hele går kveld, blir så lei dette her..

*Biter tenna sammen* Nå skal jeg iallefall starte med Primolut, og deretter direkte på dobbel pergo. Men legen sa ikke hvor lenge jeg skulle bruke Primolut, i bruksanvisningen står det 8-12 dager, hva mener dere? (Har ikke mens, har ikke EL).

Og hvorfor ble jeg satt direkte på dobbel pergo tro?? Glemte å spørre i går...

Håper det klaffer snart, går nå inn i 18.pp.....(

Beklagerr syting, men godt å få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, har vært der jeg også. Fikk konstatert PCO for litt over halvannet år siden - ingen hyggelig beskjed å få.

Jeg ble satt på Provera, som er det samme som Primolut, og så enkel pergo. Var kjempe heldig og ble gravid på første forsøk!! Så det er håp...

Vet ikke hvorfor du ble satt på dibbel pergo, men vet at endel gjør det!

Håper det virkelig det ordner seg for dere snart!! :o)

Skrevet

Tusen takk for oppløftende svar! Husker du hvor lenge du brukte Provera?

Skrevet

Er ikke sikker, men tror kanskje jeg gikk på det i 10 dager! Ta å ring legen din, slik at du får det helt riktig!

Skrevet

jeg har ikke el selv. gyn satte meg på primolut i 5 dager, 2 tabl. daglig. deretter skulle jeg over på dobbel pergo fra dag 4-8. har gjort unna 2. kuren nå, uten resultater så langt. jeg venter på lap da han så noen unormalheter på innvendig ul. er redd for at det er pco da jeg har problemer med å få bort alt fettet på magen (er ikke tykk; 170 cm og 62 kg) samt at jeg har en del plagsom hårvekst...)

Ønsker deg i alle fall lykke til!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...