Gå til innhold

Når går kynnere over rier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vonde kynnere som kommer hver 5-3 minutt. Gjør ganske vondt nede ved symfysen og i lysken, kjenner det også litt i ryggen. Men har ikke menssmerte vondt slik jeg hadde sist jeg fødte. Så er ganske sikker på at dette er vonde kynnere. Så når kommer da riene?? Er det meningen at jeg skal gå lenge sånt? Gjør vondt vondt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet??

Skrevet

har gått sånn i to uker nå, har termin UL 30, min egen 22....så jeg har nok noen dager igjenn. Utrolig slitsomt da!!

Skrevet

Har du hatt regelmessige kynnere???

Det har jeg nemlig hatt i dag. Har hatt en del kynnere før, og maserier (svake svake rier som ikke blir noe annet), men ikke regelmessige og så sterke kynnere som i dag. Så jeg håpet at det var starten på noe, men det er det kanskje ikke da. Vonde er de også, sukk, men ikke på en positiv måte - argh...

Skrevet

Huff... Har hatt sterke kynnere i ett i over en uke nå... har 3 uker til termin! DE er faktisk like vonde som mine først åpnings rier har vært... sånn mellom 4-7cm.. så ja.. det er plagsomt!! Går bare å venter på slimproppen.. Og den kommer jo aldri skikkelig..=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...