Gå til innhold

sjokoladoman:) flere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer om og få ei sån hjerte eske med sjokolade og en bukett roser... Har ikke fått så mye som en stilk hos kjæresten min...snufs..

Drømmer meg bort på www.tunga.no:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ALT burde ha sjokoladesmak!! Slitsomt, for ingenting annet frister...middag er et mareritt for må jo lage noe til de jeg har fra før...

Hva venter du, vet du det?

Skrevet

En gutt sa dem...men dem kan jo ta feil:) hadde vært kos med en gutt,...har ei jente fra før:)

Skrevet

Vært helt hekta på sjokolade hele svangerskapet. Får håpe det gir seg litt etter at nurket er født, ellers så frykter jeg at jeg ender opp i str elefant til slutt:)

Skrevet

....ja...har gått opp snart 15 kilo til nå jeg...skal på kontroll i morgen,...så det blir vell noen kilo til vil jeg tro.... Blir mye trilling med vogn når den tid kommer:) snart 4 uker igjen:)

Skrevet

:-) Du vet, det er sjelden de tar feil den veien, og jeg hadde det sånn med første gutten min også, drømte om sjokolade og kjeks! Nå har de sagt både gutt og jente her da, men tror nok det kommer en gutt ja...

Men med forrigemann ville jeg bare ha sunne ting: salat og tynne fiberbrød med tomat og agurk...rare greier. La på meg bare 10 kg da totalt, men søtsuget kom jo etterpå så det var ikke noe å trakte etter heller!!! La på meg ETTER fødselen!! Nå er jeg opp 13 allerede, ikke rart meg den daglige dosen japp og safarie cockies...men klaaarer ikke å la vær...

Skrevet

....jeg får vell prøve med en dose krom etter fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...