candyland Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 hva har dere tenkt å bruke etter fødselen?? og hvor snart kan man begynne? vil ikke risikere å gå gravid 18 mnd i strekk...
monika fikk ei jente Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Tenkte jeg skulle få satt inn en spiral eller no slikt. tror det må gå 8uker før man kan få satt inn en, men er ikke sikker. tror lege må sjekke at alt er iorden å på plass etter fødselen før man får noe prevansjon.
jakm80 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Tenker kondom en periode, orker ikke sette inn eller starte med noe p-piller før det har gått lang tid. Men er ikke amming en slags prevansjon også eller ...
nr3 i mars Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 amming fungerer ikke som prevensjon!!
anntin Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Min mann har tatt saken i egne hender og gått hen og sterilisert seg. Syns det er helt nok med fire barn, så nå blir det ingentin!
1609. dvs OVERTID Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 du kan få satt inn spiral på 6 ukers kontrollen,hvis alt er greit,er som regel det.tenkte jeg å gjøre
lykkeligmed3 Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Brukte hormonspiral sist, fikk satt den inn når jeg var på etterkontroll. Den fungerte kjempefint i 5 år. Når denne fødselen er unnagjort håper jeg mannen min tar skrittet ut og steriliserer seg. Nå har jeg gjort mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå