Gå til innhold

Nytt nick fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hvertfall frem til fredagen... da blodprøva skal tas... krysse krysse håpe håpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man må være optimistisk, rett det!!!

Håper sånn at blodprøva er positiv, tvi tvi!

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper dagen for innsetting er en lykkedag, da jeg også satte inn egg den dagen (2 stk på Riksen)!!!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente til lørdag med å ta en hjemme-test siden jeg reiser bort torsdag morgen og ikke kommer hjem før på søndag kveld, men nå ble jeg litt usikker... Jeg kjøpte en pakke med 2 tester ;o) Vi får se hvor lenge jeg klarer å vente, siden den ikke er digital er den kanskje ikke like sensitiv?

Jeg har nesten ingen symptomer foreløpig, kun litt ømme bryster, men det kan jo skyldes Crinone. Er litt usikker på om det er et godt eller dårlig tegn???

Ta godt vare på deg selv og den lille spiren (eller begge spirene)!

Skrevet

hei igjen ja, fikk beskjed fra riksen at det var nok litt tidlig, og at den positive digitale testen kunne skyldes crinonen som inneholder hcg...

jaja, får ta det som det kommer, men ble veldig i tvil altså... jeg har forresten nesten ikke ømme pupper lenger, men mye murringer i rygg og mage, men det har jeg nesten hatt fra dag 1. Dessuten er det mer banking og brenning i puppene mine, og de har blitt struttende og litt hardere. Arolaen rundt vorta har ikke endra farge heller....

Skrevet

Hei.. jeg skal krysse alt for deg jeg også.. og håper du får svaret du ønsker deg... det fortjener du!! klem

Skrevet

Hei på deg "på tjukka"

Ha ha ha!!!

Klart du er gravid vel??

Jeg har nesten ikke ondt i brystene lenger heller, kjenner nesten ingenting annet heller, så ta det helt med ro :-) Vi skal jo kunne fungere som gravide også, uten å ha vondt hele tiden :-)

Ta en sånn annen test da, som ikke er digital - slik at du ser om det er to streker eller en :-)

Jeg tok en til i ettermiddag... ble jo helt vill og trodde at NÅ har hcg-en økt masse... men nei da.. så vi skal ta en til i morgen tidlig :-) Tror det jo nesten ikke selv vettu, for det er så uvirkelig. Jeg har testet før, (på fredag på dag 6) og den var så negativ som det gikk an - så jeg vet at det ikke er medisinen. Men progestan inneholder ikke HCG har jeg forstått.. Kun eggløsningssprøyten, og det er jo 14 dager siden vi tok den så.... Nei, I morgen tidlig satser vi på sterkere strek :-)

Åååå jeg er så glad for deg og for meg og for alle andre som har testet positivt disse dagene! Sikkert en del som tester i morgen også, siden vi har fått positivt :-) hi hi hi

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...