Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Som fjerdegangsfødende så burde jeg vel kjenne om noe er på gang, men jeg er veldig usikker. Har hatt murring i hele natt og i dag. Blir liksom ikke noe mer, men med en gang jeg beveger meg setter det til igjen. Lurer på om jeg burde ringe jordmor siden jeg har hatt styrtfødsler tidligere, men det er jo ikke noe regelmessig eller vondt. Gubben jobber kveldskift og jeg er alene med tre barn. Hvordan kan jeg vite at det er noe på gang uten å ringe? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å få det til å bli litt kraftigere...
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 når har du termin? Jeg har gått med murringer de to siste ueken. Mens nå i de siste to dagene har det blitt sterke menssmerter men det tar seg ikke ordentlig opp. Så det kan jo bare være maserier og modning. ordentlig rier skal man kjenne godt og de kommer jo i tak.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Har termin om 11 dager, men jeg har aldri hatt slik murring før. Da har det vært to timer fra første ri til ungen var ute. Og når riene da har kommet har det IKKE vært noen tvil, men da er det for seint når jeg har lang vei til sykehuset...Slik har det vært tre ganger. Sikkert derfor jeg blir usikker...
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 da er det sikkert modning som er på gang. Og slike maserier Kan man gå med lenge( uheldighvis) De er slitsomme men til ingen nytte ang i forbindelse med start av fødsel. Men ring føden og hør, , siden du har hatt styrt fødsler og er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå