Gå til innhold

Der tror jeg at jeg må tilbake til dere igjen :-((((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortalte jo i går om mine 2 positive tester... hoppende glad.... løftet ei jente i går før jeg fant d ut, og fikk vondt i magen, men tenkte ikke mer over det. Tok ny grav. test i dag * 2 og begge var neg. riktignok ikke med morgenurin, men.... så begynte jeg å spotte litt også, rosa

:-((((((((((

alt håp er vell ute for min del nå? :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper da inderlig ikke det....

Skal sende mange gode feste tanker, vil ikke ha deg tilbake(missforstå rett.)

Skrevet

Så utrolig skummelt!! Ta deg en tur til legen du, er jo ikke sikkert kroppen produserer nok hcg til å reagere utenom morgenurinen ennå. Det høres innmari vemmelig ut, men det er ikke dermed sagt at alt håp er ute. Dra til legen og hør hva h*n har å si.

Skrevet

Hei.

Her er det noe som ikke stemmer....

Hvis du testet positivt i går, så kan ikke hcg nivået synke så mye at en test i dag ville vært negativt??

Nei, jeg ville også gått til legen for å sjekket hvordan det står til, kan jo være det at du ikke har nok hcg til å teste med morgen urin... Og et løft av en jente skal vel ikke få deg til å miste.....?

Håper at alt er bra og at du fremdeles er gravid!

Lykke til!

Skrevet

Høres ut som du er redd for å evt.spontanabortere pga at du løftet den jenta i går, så ville bare si at om det var tilfelle så hadde du fremdels testa positivt. hcg henger igjen i kroppen en stund selv om man mister. Dessuten er det forholdsvis liten sjanse for å miste selv om man løfter over ti kg. Skal mye mer til enn det vanligvis.

Når det er sagt så er det jo fremdeles litt håp, du kan jo være så kort på vei at om du ikke tester med morgenurin så er det ikke sikkert du produserer nok hcg til at du tester positivt seinere på dagen.

Men høres jo litt negativt ut med spotting da :(

Skrevet

Har du smerter? Mange som spotter når de er gravide, og hcg går litt opp og ned da...så er ikke sikkert at det er over enda. Vent og se om du blør mye oig får smerter, hvis ikke så test på ny

Skrevet

jeg spottet i tre dager begge gangene jeg var gravid...

men krysser fingrene for at alt står bra til med deg...

Skrevet

Krysser fingrene for at alt er bra!!!

Skjønner så godt at du er bekymret. Håper for all del at det ikke er noe alvorlig....

Stor klem,

Skrevet

Jeg har ingen form for smerter eller noe. ingen følelse a tanteanmarsj heller, slik det pleier å kjennes ut. veldig rolig i magen igrunnen.... men det kommer nok i morgen :-( så striblør jeg igjen, og mister sikkert denne også :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...