Gå til innhold

er så trøtt...

Anbefalte innlegg

Flere her som er stuptrøtt dagen lang og ikkje gidder noken ting?? Håper det går snart over.. Kor det er med dokke som har termin tidlig i april, har dokke blitt piggare?? Ej e 8+1 i dag..Å ej skal på nattevakt i natt.. Gruer mej voldsomt.. Skal ha tre nattevakte på rad.. Kan ikkje legge mej ned og sove helder å jobben.. Jobba nattevakt på sjukehus, og en kan ikke legge sej ned i tilfelle det skal gå en allarm, i verstefall hjertestans, og da må en ikkje være langt borte i drømmeland... Åsso hadde ej plana om å sove lenge i dag.. Bruka å gjør det når ej skal på nattevakt, men dinne gongen va ting litt annaleis.. Vakna tidlig av at ej va kjempesulten, so da motte ej opp å ete, gjekk so å la mej igjen.. men det va ikkje lenge før ej motte opp igjen, toalettbesøk.. Den lille e ikkje meir enn 2cm, og allereide no so holder han mej våken.. =o) hehe... Men skal egentlig være glad for alle symptom en har, for da tyder det på at alt er i orden med den lille... =o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6290769-er-s%C3%A5-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo helt individuelt hvordan svangerskapene forløper seg, men trøtthet er i allefall en fellesnevner for veldig mange av oss. Det betyr at kroppen din har sinnsykt mye å jobbe med og trenger hvile. Men det er neimen ikke lett å leve vanlige liv og jobbe når det er sånn!

Håper du får hvile deg så ofte som mulig! Det hjalp for meg! Det og masse småspising av brødskiver, knekkebrød, kjeks, frukt.

Jeg er 10+2 i dag og har ofte trøtthetsanfall i løpet av dagen, men heldigvis er kvalmen borte!!

Hei

Jeg jobber også på natt, kun nattevakter jeg da, du også eller? I helsevesenet jeg også. Jeg er veeeeeldig sliten og trøtt, tar meg sammen og prøver å holde ut, har jo ei datter på tre år også, men må nok legge meg ned på sofaen flere ganger om dagen. Nå er hun i barnehagen om dagen, og sånn sett så burde jeg hatt tid til å ta vare på meg selv, men ofte er jeg helt ferdig når samboer og datter kommer hjem fra jobb /barnehage. Så jeg føler jeg burde vært opplagt da, men kan ligge rett ut etter middag. Huff, så slitsomt å være så sliten ;-) Det er virkelig det, skulle ønske jeg var full av energi og arbeidslyst, men har mest lyst å ligge under dyna.

Hei!!! Vi er like langt på vei, vi, OG LIKE TRØTTE! Er fullstendig tom for energi. Kan legge meg ned hvor som helst. Og jeg er konstant sulten. Ikke så veldig mye jeg har lyst på, men får stappa i meg en del likevel. Håper formen blir litt bedre etterhvert. Orker ikke å gå rundt i svima lenger!

Du oxo 8+1.. Artigt.. Skora mål den 31 juli begge to da... hihi... =o) Uansett ka UL termin sei so e det +/- to daga.. For det e faktisk fysisk umulig med anna hos mej, da typen kom heim fra sjøen den 30, og reiste igjen noken få daga ettapå, viste da at tida va inne, so det blei en del sengekos... hihi...

jeg jobber på dagen nå.. Mi faste stilling er på natten, men jeg går i vikariat på dagen.. Men turnusen er tredelt, så jeg har 3nattevakte hver 14.uke.. So ej e no over 23 uke neste gang.. hehe... =o)

Ej føle ej no he klart å sove store dela av dagen, so ej håpe dinne nattevakta skal gå greit... =o)

Det e nok lettare for mej å legge mej nedpå enn du som har barn fra før.. Typen min e på sjøen oxo no, so det e ingen so treng mi oppmerksomhet.. Veit ej må nyyyyte ditte svangerskape, for når ej he en liten fra før, so blir det noke anna...

Annonse

Ja det he blitt alt for mykje sofasitting når ej ikkje e på jobb... Berre en spasertur e et tiltak, men dei lærde sei at det vil gå over og at vi vil føle oss mykje bedre ette dei 3-4 fyste mnd.. Vi fe satse på at det stemmer.. Ej e ganske heldig i forhold til kvalme, hadde det en del i 14.daga, men no e det kun viss ej e sulten... Å kvalmen trur ej må være den veste plaga, og ej føle med dei som e det... Å være trøtt kan ej takle, e no bærre å sove det, å det lika ej.. hehe ;o)

Hei:) Såg i et anna innlegg at du e fra Ålesund. E e oxo fra Ålesund, og har termin 25 april... E har vært heldig og sluppet unna både trøtta og kvalma så langt. Har to barn fra før, så e har ikkje tid til å kjenne etter om e e trøtt:) Merka at d e godt å legge se på sofaen når d blir tid til d da...

Ja det blir vel noke anna når en he andre barn.. Ej he en mann på sjøen, so da e ej aleine til å kjenne på trøttheita.. hehe... E vel litt med det oxo.. =o) Men ej e for al del heldig med tanke på alle "plage" en kan få... =o) Føler meg egentlig bra... Kjekt at det e fleire fra Ålesund her.. Det blir vel litt meir offesielt kem vi e ettekvart... ;o)

Inger Lise

Jeg skal love deg `en ting og det er at om du får den trøttheta vi snakker om så kommer du til å legge merke til det om du vil eller ei! Det har ingenting med at en ikke har tid til å kjenne etter. Bare så det er sagt! :-) Vi sitter ikke akkurat å "kjenner etter". Får en den trøttheta, så er det ikke ti unger som hadde greit å holdt meg på beina ihvertfall!

Har ei datter på 3,5 år selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...