Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 de navne er liker best nå er Alvilde Hedvig Tyra Theodor Jakob Vincent navne jeg likte best før var Cato David Katinka linda hehe nå liker jeg ingen av de navnene . jeg har ikke barn så det siste kan jeg ikke svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Har alltid likt Tobias - og det heter gutten vår...har egentlig aldri hatt noen andre favoritt-guttenavn før, men likte også Mathias og Marcus, men ville ikke brukt de i dag. Nå liker jeg også Lucas/Lukas og Theodor - så får vi to gutter til er navnene klare:o) Jentenavn liker jeg Madeleine, Leah, Maiken, Lotta, Sohpia og Milla....men det forandrer seg fra dag til dag nesten.... Før vi fikk barn hadde vi bestemt oss for at om vi fikk en jente skulle hun hete Emma...men det sysn jeg er altfor oppbrukt nå til at jeg kunne tenke meg å bruke det, selv om det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå