:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 skal jo være der i noen dager, så det er sikkert praktisk, men vet ikke om det blir litt mye og ta med. hva skal dere gjøre??
Banshee Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hva i all verden skal du gjøre med vogna på sykehuset egentlig? Forstår ikke hvordan det skal være praktisk..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Nei nei, det skal ikke jeg gjøre. Tror ikke det er noen som pleier gjøre det! Babyen ligger jo i en "vogn" som du triller på!!
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 nei det er begrenset hvor langt og hvor mye man orker å gå etter fødselen, og senga til de små har hjul, så du kan ta de med deg der du vil.
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Har født 2 ganger tidligere. Har aldri sett att noen har hatt med vogn.... man triller de små rundt i sengene deres..... :-))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 hi hi... flaks jeg spurte da :-) ville jeg nok følt meg ganske så dum om jeg var den eneste som klarte og drasse med meg den ditt.
Banshee Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Hehehe...hadde ikke følt meg høy i hatten selv da nei! Men det hadde vært et artig syn egentlig:)
OktoberTussi Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Ja - når vi kommer for å hente babyen hjem! Bor i gangavstand fra sykehuset, så vi har tenkt å trille babyen hjem!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Nei, det har jeg aldri sett heller...senga de ligger i har jo hjul så man triller bare på dem:-)
Mamman til Brage Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Hvis man har lyst til å trille en liten tur ute da?? De små sengene er vel ikke veldig egnet til å ta med seg ut?? orker sikkert ikke ut veldig mye men litt frisk luft kan vel bare være bra vel??
Vikki ;o) Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Vet egentlig ikke om de på sykehuset er så kin på at du sleper med deg babyen ut det første døgnet, liksom;o))))
Mamman til Brage Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 hehe nei var vel ikke akkurat det første døgnet jeg tenkte på akkurat Men på sykehuset jeg skal er det vanlig å være i 4 dager, og jeg er ikke vant til å sitte inne i 4 dager i strekk. Hadde vært deilig å tatt en tur ut å luftet seg, ikke en 2 timers lang gåtur jeg tenker på Og det er vel ingen babyer som har tatt skade av litt frisk luft.
Vikki ;o) Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Kan jo sikkert bare høre med de, men på Haukeland på føden iallefall, hadde nok ikke vært plass til en vogn på mange av rommene iallefall... J..... trangt på noen av rommene. Men på andre avdelinger kan det sikkert gå an:o)
Mrs. Bouquet Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Du må jo ikke være der i 4 dager, kan jo reise hjem etter fødselen eller før de 4 dagene er omme.
Mrs. Bouquet Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Føler kanskje det med å ta med vogn blir litt sånn: "hadde vært kjekt å tatt med et lite kjøleskap ved siden av senga til drikke og kanskje gitaren for kosens del" (satt på spisse selvfølgelig)
Mamman til Brage Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Må nok ha mine 4 dager ja er 1gangs og føler at jeg har mye å lære så skal ta til meg alt jeg kan de dagene jeg får på barsel, hadde heller ikke tenkt å ta med meg vogna, men tenkte at gubben kan jo ta den med når han kommer på besøk til oss på barsel, bare la den ligge i bilen og ta den ut hvis vi vil lufte oss litt Gudsbestebarn; Hehe kan jo ta med seg en kjølebag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå