Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 halloen:) Kjekkt å se deg inn på her. Gleder meg sånn til du har vert på UL på torsdag, det skal bli greier:) Ellers, har du kommt fram til noen navn?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Heisann SNUPPA !! Den ultralyden er jo større for meg nå enn både julaften og 2 bursdager tilsammen, klarer nesten ikke å vente ! Vi har hatt navn klare i 2-3 år allerede vi, har liste med 2 guttenavn og 2 jentenavn som vi er enige om alle 3. Vil ikke skrive de inn her, men kan si de til deg senere... -Kjempekjekt å være koblet til nettet igjen, begynte å bli så lenge borte nå at jeg nesten var helt avvent fra bim...men bare nesten !! For nå er jeg jo tilbake..hehe Go natt, er stuptrøtt. Kleeem
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Hehe, litt kjekkt mem selskap her inne. jeg vet hva to av navnene er, hvis dere ikke har byttet. ett gutte navn og ett jente navn:) Å begge er vertfall fine. jeg er avhengig av å være her, sånn er det berre. I måren skal jeg lære å sette veneflon, KVIR meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kommer til å svime av. unge jenter kan reagere med å svime av, jeg helelr jo på å svime av berre jeg ser på. I tillegg har jeg lavt blodtrykk, GRØSS. men nå får jeg komme meg til timen. Snakkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå