Nemi24 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Eg lurer på om stråling fra datamaskiner kan være farlig for fosteret. Sitter egentlig veldig mykje på dataen og når eg ikkje sitter med den så står den på rett ved siden av meg.... Er det noken som veit om det kan være skadelig??
Nemi24 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2006 Ingen som veit? har hørt noke om da?
Brillemamma Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Har sett folk spørre om det her før, da har de fått til svar at det ikke er farlig for babyen!
Nemi24 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 okei flott!! Det var godt å høre.. Tusen takk for svar!! Eg har prøvd å sjekke på nettet om det står noke om det,men har liksom ikkje funne noke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 jeg tror jeg leste om det inne på ekspertsvar. mente at det sto at det ikke skal ha noe og si, men nå har vi jo ikke hatt datar i alt for mange år da så det er jo ikke godt og si med sikkerhet. men jeg beskymrer meg i værtfall ikke for det. tenk på alle som jobber ved data... hadde det vært noe som tilsa at det var farlig så hadde de nok blitt sykemeldte.
Nemi24 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 ja det har du no rett i!! Tusen takk for svar iallefall. Då slepp eg bekymre meg for det. Det er no visst nok å tenke på =O)
Lumsk Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Ifølge min mann datadingsen, er det ikke noe annen stråling fra datamaskiner enn varmestråling. Og den er overhodet ikke skadelig. Du har nok større grunn til bekymring med mobiltelefonen. Den stråler mye, mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå