Mor til tre sjarmtroll=) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg er nå litt over 15 uker på vei med mitt lille vidunder... gleder meg så masse og det gjør min datter på 3,5 år også. i dag begynte jeg å få litt smerter i lysken og ned mot livmora. det er ikke sånne smerter at jeg ikke klarer å fungere men det er veldig ubehagelig. jeg hadde ikke sånne smerter med may men det kom nå... det er så mye jeg har fått nå som jeg ikke hadde sist. som feks. bekkenl. -hodepine - forstoppelse. bare for å nevne noen... kan noe av dette være årsaken?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 det er nok berre livmoren som vokser, høres slik ut. Jeg hadde mye av det, ikke fullt så mye nå lenger
findus Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Er det sånn at det på en måte strekker? Vondt å f.eks reise seg opp fra en stol og sånn? Det hadde i hvert fall jeg hele tida for en stund siden - tror ikke det var noe farlig. Snodig hvordan kroppen plutselig forvandler seg til et freak-show...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå