Gå til innhold

En fæææl drøm.... :(

Anbefalte innlegg

I natt hadde jeg et skikkelig migrene-anfall, med oppkast og det hele...grusomt.

Var utrolig sliten i dag tidlig, men stellte meg og poden, dro i barnehage og på jobb, men jeg ble rett og slett jaga hjem igjen fordi de såg at jeg ikke var i form. (første dag borte fra jobb)

Da jeg kom hjem var det bare til å innta horisontalen på sofaen, og der slukna jeg på sekundet. Jeg sov i tre timer sammenhengende, og det trengte jeg virkelig.

Men i søvnen hadde jeg altså en fæl drøm....Jeg drømte at jeg mistet babyen, et dødt foster viste seg på ul.skjermen...Ikke vet jeg...men, det kan vel hende at noen av innleggene her av de som faktisk har opplevd dette her, har gjort dypt inntrykk på meg...

HIlsen Maja-mor

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6290446-en-f%C3%A6%C3%A6%C3%A6l-dr%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er en trøst så "døde" min baby i natt.. Helt grusomt!!!

Vi tenker på det, selv om vi ikke går rundt å tenker på det konstant så ligger det i underbevisstheten vår..

Håper vi drømmer koseligere drømmer i natt!!

Klem

Hadde selv en lignene drøm i natt.Har en venninde som i sommer mistet sin lille datter.Hun var med meg i drømmen hvor hun holdt meg i hånden da jeg fikk vite at barnet sitt hjerte ikke slo.våknet av at jeg lå å grein.U-hyggelig med sånne drømmer.

Usj, hadde en ekkel drøm selv i natt. Drømte at jeg fødte på Ullevål, men det var nok på 50-tallet for jeg måtte hjem rett etterpå for man kunne jo ikke se sin egen nyfødte når den var så liten. Men når jeg var kommet hjem skjønte jeg at det ikke var riktig og så skulle jeg komme meg tilbake til sykehuset. Men det gikk ikke fordi det regnet og var mørkt ute så jeg kom meg aldri tilbake til barnet eller sykehuset. Det var rett og slett borte alt sammen. Kjempeekkelt!

Jeg tror vi er ekstra vare på det med at vi ikke kan ta vare på barna våre, enten i magen eller etterpå. For det er jo det vi vil mest av alt. Jeg tror disse drømmene er en reaksjon på at vi innser at det kun er oss selv barnet er avhengig av både mens de vokser inni oss og i tiden etterpå. Altså sunne tanker og følelser om ansvar (selv om det er grusomt å våkne opp og ha drømt sånne drømmer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...