LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 er i uke 36+4 jm målte meg i dag på kontroll men det er over 40!!! altså jeg er utafor diagrammet... har fått ny ultralyd time i morgen.er det noen som har vært borte i noe lignende før? kan jeg bli satt i gang om bebien er stor?
candyland Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 er ikke utenfor skjemaet, men har ligget over det grønne feltet hele veien, og vært på ultralyd og fått bekreftet at babyen er normalt stor.... så du trenger nok ikke å bekymre deg... mange ting som utgjør str på symfysemålet....
1 + 1 spire :-) Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Har ei venninne som påstår at hun burde laga sånn vipp-opp-luke på sf -målet, sånn at målene kunne fortsatt oppover der... men ungen viste seg å være helt normal på størrelse ;-)
Solita 79 Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Lå lang over det grønne feltet jeg også på sist måling. 36+2 ble det målt 37 cm. babyen regner de med er 17% større. Men bare tiden kan vise. Syns det er litt skummelt da uff uff
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 har du vært og skjekket noe mer på ultralyd eler? he he JM fikk liksom ikke krysset av noe sted .... men det kunne hende jeg hadde masse fostervann da... men om bebien er stor skjekker de da bekkene mitt og ser om det går greit da eller? eller kan jeg bli satt i gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå