Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Heisann alle sammen, både nye og gamle bim'ere! Jeg har hatt en ufrivillig lang sommerferie etter at jeg flyttet og har ventet på internettopppkobling i 2 1/2 mnd. Håper noen husker nicket mitt enda....?? Jeg joiner dere her inne uansett.. hehe Er nå kommet til 18 +3 og syns tiden går så ulidelig seint. Blir sprø av å vente på veslegullet mitt.På torsdag skal vi på den ordninære UL, og har bestemt oss for å vite kjønnet denne gangen. Er veldig spent. Lykke til alle dere med bulende mager, jeg skal la høre fra meg litt oftere nå fremover. Stor go'klem fra
selfangerkjerringa Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg husker deg Velkommen tilbake! Og lykke til framover med mage og innhold og alt
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ednelig kom du:D Nå skal vi ha deg gøy:) Skriver under på at tiden går treigt ja, men jeg er vertfall framfor deg:D mobbe mobbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå