Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har kjønn og fødselsstipe en sammenheng? Dere som har fått fødselsstripe vet dere hvilket kjønn dere venter? Fikk jente første gangen og hadde ikke fødselsstripe, denne gangen venter jeg gutt og har fått fødselsstripe. )
Edelweis Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jeg venter jente å har fått fødselstripe!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei! Har to gutter og hadde tydelige fødselsstriper med dem. Er ikke helt sikker på hva jeg venter nå, da ul først viste gutt så jente, men fødselstripe har jeg ikke...Litt rart egentlig:-)(skal i ul på torsdag-ulidelig spennende) Det lille jeg har hadde jeg igjen fra forrige gang, minstegutt er bare 18 mnd. Ei venninde av meg sa at jordmor hadde fortalt henne at hun kunne gjette kjønn på fødselsstripen. Vennina mi hadde bare ei svak ei, og jordmor tippet jente og fikk rett.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Tviler på at det har noe å si. Fikk fødselsstripe allerede rundt uke 16 med snuppa. Venter jente denne gang også, og oppdaget fødselsstripen da jeg var 7 måneder på vei.
1609. dvs OVERTID Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Har hørt fra venninne som fikk høre av jordmor at hvis fødselstripen gikk til navelen ble det gutt,hvis den fortsatte over navelen ble det jente.. Min gikk til navelen,ikke over og jeg fikk gutt.. Har stemt på mange av de jeg kjenner.
Lumsk Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Tviler på en samenheng jeg også. Jeg fikk stripa på slutten av 1 tri (husker ikke hvilken uke), men etter et par måneder forsvant den igjen. Jeg venter gutt (eller intetkjønn om det er en sammenheng...).
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Jeg venter gutt og har ikke tegn til fødselsstripe. Venninna mi fødte en gutt for 1 år siden, og hun hadde fødselstripe til langt over navlen! Så tror nok ikke det har noen sammenheng.
vinterbaby med vakre Lukas Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Jeg er i uke 33 nå, har ingen stripe å venter gutt, hadde ingen stripe forrige gang heller å fikk gutt da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå