Gå til innhold

Noen tips??

♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere jenter!

Hvordan er formen deres?? Formen er bra her men begynner å bli så lei!! Har 12 lange dager igjen til termin og er jo ikke sikkert at den kommer da heller!;) Har dere noen tips hva jeg kan gjøre får å få tida til å gå fortere??? Eller få ut lille gutten litt før, hehe;)?

Flere som bare går og venter?

Og dere som har termin snart, har dere pakket sykehus baggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pakket sykehusbaggen ja. Gjorde det vel for ett par uker siden...:)

Jeg har de siste dagene prøvt sex, stimulering av brystvortene og myyye kanel for å prøve å få noe fortgang her, men sålangt uten hell. Får bare smøre meg med tålmodighet, den lille kommer ikke før den er klar uansett... Bare venter og venter jeg også, og da går jo tiden sååå mye seinere..

Skrevet

jeg har også 12lange dager igjen og vil at det skal skje før:)

jeg har ikke pakket bagen, men vet hva jeg skal ta i den, så tror jeg får tid å gjøre det når noe skjer?:)

har sett mange ting her inne som, kanel, ananas modningsakupunktur, sex og lakserolje...

jeg har planer om å prøve lakserolje over helgen...seksuelt...hmm..har mine tvil på den der egentlig,(ettersom du har det gjennom hele svangerskapet) men gjør det for det (mer å mer)for en vet jo aldri..:)

Skrevet

Har dere fått noen tegn på at fødselen nærmer seg hos dere? er dere modne? Jeg har blitt lovet overtid så nå gidder jeg ik stresse lenger..men har nedtellingkalender da hver dag...føler det har hjulpet meg de siste dagene...:)

Skrevet

Frukten: Er du en moden frukt du siden du skal ta lakserolje...hi hi:)

Skrevet

Sex og ananas har jeg prøvd... Hjelper i hvertfall ikke her...Hehe! Men får vel bare fortsette å prøve!! Håper han ikke kommer så lenge etter termindagen...!!

Skrevet

Skal føde i tønsberg... Og du??

Skrevet

hehe, det var det då... vet ikke om eg er en moden frukt enda.... hihi :)

men har vært uvel og hatt et ubehag nederst i magen og magen blir stein hard innimellom med en liten smerte,siden torsdag... men i dag er eg "fin" forhold til de andre dagene:)

Skrevet

Reis inn og sjekk om du er moden så hiver du innpå ei skje m olje...jeg har olja klar i skapet jeg...men er uuuuuuuumoden som bare det så det er ik vits engang for meg å prøve det engang...:(

Skrevet

lailaelin går over termin 23.9 :

kan jeg altså kjøre inn på kk å spørre om de kan se om eg er moden??hmm...

Skrevet

Ja det gjorde jeg sist uke...men har hatt så mange modningsrier så trodde at noe var pågang...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...