Gå til innhold

Hei dere :) Ny her inne, og trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke registrere meg her, men bare titte innom av og til og lese litt innlegg osv. Men jeg falt for fristelsen jeg og..hehe :)

Først en liten presentasjon: Meg og samboeren har vært sammen i 3 år prøver å få barn for første gang.. vi har ikke brukt noen former for beskyttelse siden februar..i den perioden gjorde vi heller ingen forsøk på å treffe eggløsning, hadde heller ikke sex annenhver dag..heller en gang i uken. Nå har vi fått en pakke med EL-tester i posten, og vi begynner prøvingen for fult, så dette blir spennende!!!!! :) Er på dag 10 i syklusen, og har tatt en test i dag.. sjønner meg ikke helt på svaret.. det er tydelig to streker der, og de er veldig klare.. men om testresultatsstreken er like klar som kontrollstreken er jeg neimen ikke sikker på...

Er det noen som har erfaring med dette som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Heisann!

Vil bare ønske deg velkommen, jeg har ikke greie på el tester, men det kan jo virke som om el er på vei for deg siden du har to streker...men håper du får et mer bekreftende svar fra noen andre her... Men jeg hadde hoppet til køys i allefall, det er helt sikkert ;-)

Dytter opp en nyttig info liste til deg, så du kan bli bedre kjent med alle forkortelsene ol.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...