Gå til innhold

Hvor store er barna blitt?? Litt nysgjerrig jeg...


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Lille Tiril min har vokst masse!!!!

 

Var på hs og veide henne idag og nå veier hun 4990 gram (ikke langt unna 5 kilo nå) og fødselvekten var 3555 gram.

Har enda ikke fått målt lengden hennes (de gjorde det ikke på 6 ukerskontrollen), så det må jeg prøve å få gjort hjemme snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er Tiril, da?

 

Var på seks-ukers for to uker siden, da var han 4220 (2815 ved fødsel). Synes ikke det virker som han har vokst så mye i det siste, så jeg tenkte å prøve å ta en tur på helsestasjonen i løpet av uka for å sjekke... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 6-ukers kontroll i dag, og klumpen veide 6080:-) hehe, stor gutt ja, ikke så kjukk men veldig lang.

Han var 4718 ved fødsel og 55 lang.

De måler ikke lengden før det har gått 3mnd pga de ikke vil strekke ut babyene unødig når de er så små. de kan lett skade hoftene osv. så man skal helst ikke gjøre det selv hjemme heller.

Spurte helsesøster om det i dag skjønner du:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Skal på 6 ukers kontroll i morgen (maange barn her jeg bor, så sen 6 ukers kontroll) men når hun var 5 1/2 uke veide hun 5150 gr og var 58,5 cm lang. De målte lengden på henne uten noe om og men. (Hun veide 4144 gr og var 54,5 cmlang vd fødsel)

 

Gleder meg til i morgen for å se hvor stor hun er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på helsestasjon forrige uke på seks ukers kontroll. da veide lillegutt 4880 og var 57 cm lang. han veide 2995 og var 52 cm ved fødsel.så han har lagt på seg godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en som vokser... :o)

 

Syntes ikke at han hadde vokst så mye, så jeg tok en ekstra sjekk...

I dag er han 8 uker og 4565 gram. (2815 ved fødsel). Fornøyd med det, jeg, da har han vokst 340 gram de to siste ukene... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...