Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 så bra! går det bedre med deg nå bula? så jo et innlegg fra deg tidligere hvor du var ganske usikker på hvilke valg du skal ta.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Her er avgjørelsen tatt, her blir det ivf og ikke noe mer diskusjon om det, sa mannen min hehe. Og jeg er selv glad for at det blir sånn. Jeg orker ikke tanken på å skulle gå resten av livet og angre på noe jeg kunne gjort, men ikke fikk gjort. Har masse kontakt med leger vdr sykdommen min, og jeg vil få masse oppfølging gjennom svangerskapet.Det lyder betryggende, så da er det vel bare å GO FOR IT !!! Tihi;O) er litt superhappy idag, trodde ikke jeg skulle bli glad for å få mensen ,men det ble jeg. Slipper unna medikamenter for å sette den igang og slipper lengre ventetid før ivf rundt desember..
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Nå ble jeg glad på dine vegne. Jeg håper at du får den en søt liten julebaby:D
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 åh så utrolig bra bula! nå ble jeg glad på dine vegne! du har en god mann høres det ut som:) ønsker deg i alle fall masse lykke til!!!!!!!!
74skytte Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Det var vel på tide at tanta endelig kom.:-) Det høres ut som om du er i trygge hender. Lykke til!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Glad på dine vegne ! Masse lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå