Gå til innhold

TRØTT!!!!

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Er det noen som har gode råd mot ekstrem trøtthet i svangerskapet? Og frysetokter??

Jeg sover snart døgnet rundt hvis jeg får muligheten til det, akkurat som jeg gjorde i forrige svangerskap. Da fikk jeg stort sett den hvilen jeg hadde behov for, men sånn blir det ikke den gangen her.

Jeg har begynt å pendle, og kjører 10 mil hver dag. Det offentlige transport tilbudet er ikke særlig godt utbygd her så jeg må nok kjøre selv. Når jeg endelig kommer meg hjem i fem tida på ettermiddagen har jeg rett og slett ikke samvittighet til å legge meg ned å sove i ett par timer. Da er det nemlig ei lita jente på snart to som er totalt utsultet på mamma kontakt. Mannen min er verdens snilleste til å hjelpe til og legge ting til rette for meg, men denne gangen ser det ikke ut til at vi får det til på en best mulig måte. Jeg sitter bare og gjesper og er veldig usosial. Mannen min er også litt bekymret for om det er helt forsvarlig av meg å kjøre så langt som jeg gjør når jeg er så trøtt. Det er kanskje ikke det, men jeg kan jo ikke sykemelde meg fordi jeg er trøtt... eller kan jeg det??

Gode råd mottas med stor takk. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6289400-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Flux :)

Sliter med det samme. Skikkelig trøtt noe jeg vanligvis aldri er

Jeg tar meg heller en liten siesta for å få litt ut av kvelden. Bare det å duppe av en liten halvtime er godt:)

Synes det hørtes litt skummelt ut med så mye bilkjøring når du er så trøtt... Kanskje du hadde hatt godt av en uke hjemme? Jeg har selv vært borte fra jobb en uke nå...Trøtt, kvalme som har kommet og gått+ svimmel. Deilig å kunne slappe ordentilg av!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6289400-tr%C3%B8tt/#findComment-6289715
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...