Love2bemom Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Må bare få dele min glede over at min kjære bestefar holder på å lage vugge til den lille baby`n vi venter!!! Dette hadde jeg aldri trodd siden det er noen år siden han holdt på med dette! (han har laget kjempefine klokker i nydelig utskjæringer og en vugge tidligere) hadde "slått meg til ro"med at jeg ikke kom til å få noe sånt,laget av han...så i går var vi på tur til å kjøpe en butikk laget en...HELDIGVIS ringte han i går og fortalte sin lille overraskelse... Tenk,at vår lille skal få sin egen vugge,håndlaget av sin egen oldefar!! (-; *
MM med spire Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Så gøy... Den kommer nok til å bety mye for både dere og den lille...
januarbebbis Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Å, så koselig!!! Tenk så mye den vil bety for både deg og barnet!!! Slike ting kan man ikke sette verdi på... (o:
Love2bemom Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Ja,den gjør det:) både min mor,onkel og søster har fått håndlaget ting av han tidligere, men siden helsen hans har vært dårligere de siste årene, setter jeg så utrolig pris på han lager denne til oss!! Han er den som har stått meg nærmest hele livet... Så dette er drømmen som kommer i oppfyllelse kan man si;)
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Dette er jo kjempekoselig Min morfar laget vugge til mamma da hun skulle ha meg Den er nå 24 år gammel men fortsatt like fin så den skal brukes på hans første oldebarn også Begynte nesten å lue på om det var min bestefar du snakket om, min lager også klokker med utskjæringer og selger de for 5000-6000 kr. Sinnsykt mye arbeid ! Jeg og sambo fikk en av han da vi kjøpte hus for tre år siden
findus Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Så utrolig koselig! For en super oldefar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå