jejeje Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 I dag var jeg hos legen. Jeg er i uke 30. Etter legen så leverte jeg urinprøven til damen i ekspedisjonen. Hun sjekket den og sa at jeg hadde noe protein i urinen. Andre som vet hva det betyr? Er det normalt?
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Proteiner i urinen KAN være et tegn på svangerskapsforgiftning. (men da er det mer enn "litt" og legen ville definitivt sagt det til deg hvis det var noe å henge seg opp i) ellers kan det hende nyrene dine slipper gjennom litt ting til urinen som ikke vanligvis er der, det er sånn for de fleste gravide og er ikke farlig.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Hei! Vet ikke hva det kommer av, men har hatt det et par ganger selv. Dersom blodtrykket er fint og du ikke har hodepine er det nok ingenting. Hos meg var det borte igjen etter noen uker...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Om det er svangersk.forg. skal det også være symptomer som forhøyet BT og hevelser i kroppen. Proteiner i urinen kan være så enkelt som at urin-prøver din har blitt "forurenset" av utflod fra skjeden da du tok den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå