Gå til innhold

Hei alle guttemammaer!

Endelig firebarnsmamma:)

Anbefalte innlegg

Ser det er mange guttemammer her med et stort ønske om ei jente.

Skal vi ta et opprop?

Jeg er mamma til 3 herlige gutter. Holder på å studere så det blir ingen

flere barn på en stund. Drømmer om en atpåklatt om noen år, men har for lengst skjønt at det er umulig å "bestille" kjønn:)

Fortsetter under...

har en liten gutt på 2 år og hadde vært moro med jente men bare for å prøve ut det å ha en av hvert kjønn. men kvoten min er snart oppbrukt trur jeg for er så mange rundt meg som får jenter nå hehe.

Alt er velkomment her hos oss. trur ikke så veldig på sånne oppskifter, vi har ikke prøvd ut noen av dem. veit ikke når jeg hadde EL en gang. det blir hva det blir:) (synes det kan bli LITT mye hysteri rundt velging av kjønn jeg)

Annonse

• 2 uker senere...

Hei!

Vet litt hvordan du føler det. Selv har jeg en jente, men håpet likevel veeeldig på at den neste skulle være jente. Vet ikke hvorfor. Fikk vite på ul at vi venter en gutt. Synd å si det, men jeg ble veldig skuffet. Ul ble derfor en nedtur. Er veldig sint på meg selv for dette. Det kan vel bli bra med en gutt. Uansett er jo det viktigste at barnet er friskt. Klarer desverre ikke å glede meg helt ennå.

• 2 uker senere...

Hei Hei...

Eg har født 5 gutter og 1 jente ( 3 gutter og 1 jente i mitt forrige ekteskap), I mitt nåværende ekteskap har eg født 2 gutter, ønsker meg sårt eit siste barn til, og då helst ei lita tulle. Min mann har 3 jenter frå eit tidligare ekteskap, så det er rart dette at med meg har han fått 2 gutter. Prøver no å ha sex før EL, men det er ikkje så enkelt sidan det er ikkje alltid at den gjer utslag.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...