Gå til innhold

JAKTSTART U 38

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk barn og hvis du hadde orket å lese litt faglitteratur hadde du sett at de fleste merker ikke symptomer før etter noen uker.Dere må bli ganske skuffa hver mnd som går så "gravide" dere er etter hver eggløsning...:) Uansett ønsker jeg dere masse lykke til!

Fortsetter under...

Har IKM på onsdag. Har mensmurringer (bruker ikke ha det før TR kommer), hodepine, kjempe trøtt og sliten, stikkinger i magen, øm i korsryggen og ømme bryst.... Innbiller meg at jeg er gravid, men det er vel for godt til å være sant?!?? Der vår første pp. Testet lørdag morgen negativt. Tørr ikke teste igjen....må vel smøre meg med tålmodighet...

Noen andre som vil dele syptomene sine??

Kjære anonym,

Om du har lest alle trådene, så ser du at denne tråden er endel overdrevet, nettopp av den grunn med symptomer som ikke er så kraftige i begynnelse.synes det er litt morsomt å se reaskjonene dine(m hvor "dumme" vi må være.) Ang. skuffelsen så tar jeg den med like stor ro uansett om jeg leter eller ikke etter symptomer. Den sitter når den er klar.

Men dette forumet er hærlig når det gjleder å få utløp for frustrasjon og spenning.

Så ferdig med anonym.

Dagens symptomer(hehehe)

Jeg skal uansett over til 1 tri denne gangen da jeg har booket bilett på flyet over.

Har press i magen, og synes at brystvortene er blitt en ørliten smule mørkere(slik dem var med 1.ste mann.)

metallsmak er tilstede innimellom men men...

Noah's... jeg er hlet med deg på dette med innbilning he he he... har IKM på onsdag jeg også, men drøyer nok til torsdag med test.

LYKKE TIL.

DETTE ER VÅR UKE JENTER

:o)

Da var jo spiren din i boks Noah's Ark.

Kjempe kjekt å høre og bare etter 1 pp.. suvertent. så deilig.

Jeg kommer snart etter. Har IKM i morgen.....

Har kramper i nedre del. særlig i går kveld. tenkte at nå kommer TR, men det gjorde den ikke. Ikke noen anntydning en gang.

Klarte faktisk å la være å teste i dag. er kjempe stolt. Tålmodighet er ikke min sterkeste side.

Men den svis garantert av i morgen. om den er neg, så får jeg invistere i en CB .... og bare ha den hjemme innelåst.... til fred. morgen.

Spennende å følge resultatlista nå. Nå må alle som blir gravide huske å føre seg på slik at oversikten blir riktig.

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...