Gå til innhold

JAKTSTART U 38

Anbefalte innlegg

Joda jeg har lest at hard mage er et symptom;) Mannen min sa det igår han. Han strøyk meg på magen, så sa han, nei, så hard han er da!!! og han visste ikke at det er et symptom. Moro!

Helt sikkert bare vas det og;)

JAja, kjenner en haug med symptomer jeg, hvertfall til idag, men det er sikkert bare innbilning;)

Fortsetter under...

Oi,oi oi... helt nederst eller? spennende, spennende.

Stikker litt i brystene innimellom, men det tror jeg det gjør hele tiden.

Var liksom så sikker forrige runde og jeg da... så tor det er flere som denne runden kjører litt omvendt psykologi og fortrenger symptomer,

Jeg prøver, men leiter litt like vell...

:o)

Jeg prøver så absolutt omvendt psykologi denne gangen, men her sitter jeg da og har skikkelig mensmurring, nesten litt vondt faktisk. Jeg har ikke IKM før 24. september da. Håper nå at det er fordi et egg borer seg fast i livmoren, og blir der.... *drømme,drømme*

JUHU!!! I`m back! Vært på byen og brukt MASSE penger!!! Over 3000 spenn faktisk! Sånt gjør man glad :) Og at pengene var fra gavekort gjør det enda bedre! Så kontoen min er fortsatt like full :) Genialt!

Men hva skal man gjøre med de fraværende symptomene??? Hvis jeg kjenner godt etter har jeg egentlig vondt på et visst punkt der nede. Liksom litt på venstre siden av der jeg mener livmoren burde sitte... Kanskje det er en spire som har borret seg fast der?? Hehe... Vi får se!

HELLAU TURBO!!!

Åh.. hørtes deilig ut å bruke de pengene... men om det ble mye klær så håper jeg jo at du ikke får brukt dem så mye fremover.. særlig ikke buksene.. he he he.

Er ikke flust med symptomer her heller, bare en rar følelse(ehm.. tror jeg hadde den forrige måned også...husker ikke helt)

Litt hard livmor(eller bare MEGET gode magemuskler, særlig om jeg strammer he he he)

Jeg bare føler på meg at denne måneden kand et gå bra siden vi hadde fullmånen på vår side. Har mye av troen der ja...

Helt utrolig at det er så lenge til neste uke.

Når reiser du på tur i dag?

Annonse

he he he... det går jo ann å kose seg selv om ikke EL er der....

Har hvertfall ikke noen problem med det. Stakkars disse mennene som vi styrer dette her mfor dem ... he he he..

huff for trøttetter å jobbet 12 timer , men når det er EL er det ikke noe som heter trøtt.(det er jo det, men den blir bare lagt litt ekstra til siden)

Jeg inseminerer ja. Hadde positiv test lørdag kveld, og inseminerte søndag ettermiddag. Kan ha vært litt tidlig. Fryste svømmere lever gjennomsnittlig kun et døgn!. Men da jenta vår ble til, ble UL temin beregnet til to dager etter inseminasjonen, så det er håp!

mageknip og fryktelig tørr i munnen!!! huff! har så lyst til å teste. Skal på vin kos i kveld, men vet ikke om jeg bare lar flaska stå hjemme. Tenk om jeg drukner en bitteliten spire i alkohol da...Hva gjør dere andre i forhold til det?

Annonse

Joda, det bør stemme, men er stresset på dette, så det hender at EL "henger" seg litt. Var femte gang nå! Traff på første forsøk med lille jenta.

Jeg vedder IKKE imot nei, hehehe... Men det rare er at det blir mange gutter også på denne klinikken, og de inseminerer stort sett alltid etter positiv EL test, så det kan bli gutt! Men det er meg klekkende likegyldig igrunn. Blir det ei jente til har vi jo masse klær da:) Men vil bare ha et barn til vi. Bare det er friskt, sier nå jeg.

Oi oi oi... dette med metallsmak i munnen.

Jeg har noe rart hvertfall, driver å prøver å få den bort, men smaken er der like vell.... sitter liksom litt bak... meget rart.

i tillegg begynte jeg med halsbrann i går... enda merkeligere.

KLAR FOR FØDESTUA VÆR SÅ GOD!!!!

Brystspreng regner jeg ikke med, for det kommer hver eneste gang jeg logger meg på BIM(he he he)

Kviser (nå har jeg slitt litt med det før, men nå er det VELDIG ILLE)

Prikking/stikking i magen..

Tror nok det er en liten som har begynt å gro litt... får håpe den sitter fast også...

Om det ikke er noe denne gangen, melder jeg meg ut av denne BIMMEN, og evt. rett på 1 tri når det evt. skulle skje noe. Skal hvertfall ALDRI ha en SYPTOM jakt igjen...

hi,hi,hi... Jeg slenger på den der altså. Ikke mer bli gravid bimming. Det knekker meg psykisk:) Må sette på et smiletegn, for det er så koselig og være her, men jeg blir så sykt opphengt i dette. Har sjelden vært så "gravid" noen gang, som her inne. Ja,ja. Snart uke 38 nå, så får vi vel se da. Jeg ER gravid, jeg bare kjenner det. Kan være at en test IKKE vil mene det samme da men.....

Jeg synes også det er kjempe kos, og jeg er blitt lettere avhengig.

Er det ikke slik at symptomene blir jo strekere og strekere jo mer HcG man har i kroppen?

Jeg er så klar at jeg GARANTERT IKKE klarer å vente til onsdag.

Klarer kanskje å drøye til mandags morgen... om jeg er lur, så kjøper jeg ikke en test i dag, så blir det hvertfall ikke før tirsdag jeg kan teste... men så lur er jeg jo ikke...

Denne runden har jeg jo hatt anti sympton jakt, men det som kom i går iog dag er rart, så denne gangen sitter den nok...

Får kjøre på med selvsikkerhet om at jeg er Gravid nå, så er jeg sikker på at om testen skulle slå ut negativ, så blir jeg så flau at det er naturlig å sluitte å Bimme....eller evt. skifte nick...hehehe

Ha, ha, ha. Ja ikke sant? Kan ikke snike seg inn med samme nick i uke 39 nå. Påsto liksom hardnakket at joda, jeg er gravid jeg, så det så. Kom ikke her og si noe annet nei..... ha, ha, ha Jeg er i det minste innbilt gravid nå, derom hersker det ingen tvil... :)

Ha ha ha ha.. da blir det innbilt svangerskap på oss de neste ni månedene... spiser som noen idioter for å få magen til å vokse, fordi vi SKAL ha rett... hvilken unnskyldning vi skal ha etter 9 måneder trenger vi jo ikke tenke på nå, det er jo så lenge til...

Uanseett til uka hopper jeg over til 1 tri, gravid eller ikke.... :o) :o) :o)

heheheh.. ser det hele for meg, nytt nick. -gravid look a like-

Termin... ukjent...(eller.. når det måtte passe...)

ja ja.. nei,, må nok kjøpe en test ja og peise på i morgen tidlig tenker jeg... kanskje jeg holder til mandag.... kanskje

Kjære alle sammen!

ikke for å ødelegge morroa,men de aller fleste får ikke symptomer før noen uker etter positiv test. Det virker som mange tror at symptomene kommer rett etter eggløsning.....og all denne testinga før IKM, spar pengene deres, vent til noen dager etter IKM. Skjønner at det er vanskelig å vente, er i samme båt selv. Ikke meningen å provosere, men dere kan heller kalle det jakten på PMS og tanta!

God helg og lykke til!

Takk. Tar imot jeg asså. Riktig god helg du også, du får passe på så ikke vannet går. Ta det litt rolig liksom. Jeg kjenner at jeg er litt i tvil her jeg. Får vel ta en UL ikveld og se at alt står bra til! ( sorry det var litt tullete skrevet, og den var til anonym en etage over :)). Skal prøve og slite meg vekk herfra nå, og slenge meg over på sofaen...

Du anonym, du har ikke vært gravid før forstår jeg?!! Noen får faktisk symptomer tidlig. Noen ikke. Du ødelegger slettes ikke morroa, men jeg syntes igrunn du provoserer litt. Men du har rett til og være negativ. og jeg har rett til litt positiv galgenhumor. God helg og lykke til med babylaging. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...