Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Liker Clearblue jeg, stoler liksom mest på de... Men hvilken er best, vanlig eller digital? Må vel snart handle inn test...
finetine Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Å, så spennede Sunniva:o). Jeg har hørt at alle skal være like gode, men jeg holder også en knapp på Clearblue. Den digitale til cb kan man jo også ta 3 dager før forventet mens, riktignok viser den ikke alltid da riktig men det øker dag for dag. Derfor er kanskje den den mest nøyaktige?! Hvilken dag skal du til pers? Spent på dine vegne............. Lykke til. klem
Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Nåja, det er en stund til enda da... Men må jo være forbredt! He he, stor sjanse for at jeg ikke er det liksom.... Testdag er onsdag 20.sept....
finetine Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Hi hi, kjenner meg igjen i det da. Testene er vel like vanlig på badet som bind nå for tiden. Dyrt blir det også). Sender en tidsmaskin til deg så tiden til den 20 går superraskt!!!! Klem
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg liker best de med streker jeg da.. for da kan du se om det er en svak strek der... i stedet for at det står IKKE gravid.. det er så nedslående :-) Mye bedre å se litt strek enn ingen ting :-)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 jeg tok cb digital... og den synes jeg er veldig grei... blir ikke missvisende??? ;-) har tatt mange quick respons, og de har alltid slått ut litt på meg selv om jeg ikke har vært gravid. ender med at jeg har demontert dem (helt sant) blir jo så usikker. vanlig cb er også veldig pålitelig. jeg har aldri fått så mye som en skyggestrek med dem engang... men cb digital er best, og hvertfall når du får det svaret du vil selv
Smilet:) Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Eg foretrekker Clearblue digital sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå