lærer Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Jeg lurer på om det er nok å koke pumpeutstyret en gang pr dag? Fullpumper meg, så det tar mye tid å koke utstyret etter hver gang.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg kokte hver gang. Slitsomt, men for å være på den sikre siden....Vannkoker er et must for å få det til å gå raskere
katmyr Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Eg kokte det kun en gang for dag, men vasket det grundig mellom hver pumping....
Mamma til tre Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Dei første dagane kokte eg for kvar gong, men då eg spurte på helsestasjonen fekk eg til svar at eg kun trengte å gjere det ein gong for dagen. Så eg skyllte pumpetinga først i kaldt vatn og deretter i varmt, etter kvar pumping. Og så kokte eg ein gong for dagen. For det er meir enn nok arbeid å måtte pumpe seg fleire gonger for dagen, om ein ikkje skal måtte vaske og koke tinga for kvar gong også (iallfall syntest eg det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå