Gå til innhold

Hvor jobber du da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg jobber på cafe...Men skal ta utdannelse....er ikke sikker på hva,advokatsekretær eller frisør kanskje:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber på sykehus, psykiatrisk avdeling:)

Skrevet

Jeg er interiørstylist og ved siden av det fikk jeg en ny jobb i går... en leder stilling i et firma...Får da 10 stk "under meg". Gleder meg helt villt til den jobben!

Skrevet

Gratulerer så mye med ny jobb! Hørrtes spennende ut! lykke til!

Skrevet

Takk, Elisa, jeg gleder meg veldig til å begynne!!

Skrevet

Nå jobber jeg ikke, men håper en dag å bli jordmor=o) Eller barnepleier, men mest lyst å bli jordmor...=o)

Går nå Voksenopplæring, for å få generell studiekompetanse så skal jeg søke meg inn på sykepleier skole i akershus(hiak=høgskolen i akershus) Så endelig etter 3 år på skole + litt arbeid så kan jeg søke meg inn til jordmor studie=o) Håper jeg kommer inn på beggestudiene...

Gleder meg vilt allerede=o)

Off... Dette kommer til å bli slitsomt...

Hehehe... Ble langt dette=o)

Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb i barnehage:) Blir god trening!

Skrevet

jeg jobber på europris jeg da... men skal begynne på skole neste år :)

Skrevet

Jeg har ikke jobb for tiden, men har det nok snart :) Har vært litt for kresen til nå, men nå skal jeg bare få meg en jobb tror jeg... Lei av å gå hjemme.

Skrevet

Jeg jobber som personalleder.

Skrevet

Økonomiansvarlig er jeg da....

men neste år blir alt litt annerledes; skal flytte med samboern min til usa for et par år. Har ingen anelse om hva jeg evt skal finne på der, hvis jeg ikke blir gravid. Krysser så klart alle fingre for at jeg blir gravid innen den tid!!! ;o)

Skrevet

Jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling i bhg.

Skrevet

Jeg er sykepleier på barneavdelingen på et sykehus

Skrevet

Jeg er også interiørkonsulent. Jobber som kjøkkenselger! Synes det er veldig kjekt!

Skrevet

Jeg er sosionom på sykehus.

Skrevet

Jobber som husmor ;) Ubetalt arbeid som hyggeskaper i heimen.

Også studerer jeg da...

Skrevet

Hei... vil bare si at jeg vil ikke anbefale deg å bli frisør hvis du er avhengi av en god inntekt (for det er det ikke hvis ikke du vil jobbe masse kveld, helg eller i storby..) bare så du er klar over det... og man står hele dagen og må være fullt konsentrert ( nye kunder hele dagen og alle er like viktige!!!!) hele dagen så det er slitsom til tider... men det er veldig sosialt og artig.. kreativt!!

Skrevet

Jeg jobber på bakeri. kjempe gøy.

det beste med å jobbe der er at jeg har lagt på meg 3 kilo:)

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...