Gå til innhold

Hvor ofte flyr dere på toalettet...?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke jeg gjør noe annet enn å fly på do om dagen - noen andre som har det sånn? Om natten er jeg oppe 1 gang (hvis jeg står opp i 5-tiden som vanlig), 2 ganger hvis jeg sover lengre. Og jeg har aldri stått opp om natten før. Og om dagen, i løpet av en 8-timers arbeidsdag, flyr jeg vel innom do 5-6 ganger... Og det føles LITT bortkastet tid av og til, fordi jeg kun tisser noen dråper i slengen...! Men har hatt det sånn nesten siden jeg visste at jeg var gravid, så det blir vel bare værre utover..?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, høres kjent ut. Jeg er i uke 23 nå, og en stor del av døgnet tilbringes på do...Hadde en periode fra uke 14 ca til 20 hvor det var roligere, men nå er det tissing og atter tissing...hehe...Det verste er på natta...Er i snitt oppe 5 ganger for å skvette noen dråper..Tror den lille er en natteravn som eeelsker å bruke blæra som trampoline :-)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte som deg!

Om natta er jeg oppe minst 2-3 ganger. Det er ganske slitsomt,for søvnen blir så oppstykket.

I løpet av en arbeidsdag er jeg også på do 4-5 ganger,og resten av dagen går det jevnt med en time mellom hver gang.

Er ikke alltid like moro hvis man er steder det kanskje ikke er en do

i nærheten..

Men men.. vi kommer oss gjennom det også:)

Skrevet

Jeg pleide aldri å måtte tisse om natta før. Men nå derimot.. det siste jeg gjør før jeg legger meg er å tisse. Men likevel er jeg oppe mellom 3 og 5 for å tisse. Våkner i åtte tida, og da må jeg skikkelig tisse igjen.

Skrevet

er der så ofte så jeg anser doen som min bestevenn. er der min 2 ganger i timen.

Skrevet

Ja jeg flyr på do i ett sett. Vært siden jeg ble gravid. Flere ganger på natta, og på jobben sliter jeg litt. Jobber i hjemmetjenesten, og det er ikke alle toalett rundt om kring som frister he he.

Har også et veldig press ned i lysken. Er i uke 16 nå.

Skrevet

jeg har ikke vært noe mer på do enn før jeg var gravid,men nå er jeg i min 14 uke og renner på do.

Spesielt om natten,er oppe 3 ganger og det er veldig slitsomt.

Det sies at det er en "pause" på hyppige dogåing mellom uke 14 og 20 så jeg håper det,går ut over nattesøvnen =)

Skrevet

1 - 2 ganger om natten?? Heldiggriser!!! :-) Jeg er oppe ca 1 gang i timen jeg!! :-( Og sånn har det vært siden starten!! Kjempe heldig hvis jeg sover 2 - 2,5 time i strekk!

Skrevet

Hehe jeg og har det slik... må vertfall løpe 1 gang i timen om dagen!! huff.. er ikke alltid det kommer så mye ut, men føler trangen til å løpe på do for det om.. er nok fordi livmora presser på blæra...

Og om natta er jeg oppe minst 4 ganger hver natt for å løpe på do å tisse.. ikke så gøy nei... får lite søvn og er blå under øynene :( huff.... men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...