Gå til innhold

Jeg er flink

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Henger meg på denne jeg også.....og selv om jeg ikke kan si at jeg er flink enda, så er jeg hvertfall LITT flink!;o) Fordi jeg har BESTEMT meg for å slutte...og fordi jeg har halvert forbruket mitt de siste seks dagene! Var på den årlige sjekken hos bedriftslegen forrige onsdag, og han klarte (endelig?) å få skremt meg, gitt! Hadde "litt nedsatt lungekapasitet", noe jeg har hatt det foregående gangene jeg har vært der også....MEN han pratet i vei om KOLS og lungeemfysem, tegnet grafer og snakket om arvelighet! Var vel nettopp DET som fikk meg til å bestemme meg........onkelen min har nemlig fått konstatert KOLS!! Jeg fikk resept på Zyban, et skriv om røyke-avvenningskurs...... og forferdelig vondt i lunger og rygg, før han sendte meg ut!!;o) Var faktisk ekstremt tungpustet hele den dagen!! Snakk om psykisk-fysisk reaksjon!!;o) Har ikke begynt på Zyban.....har mest lyst til å klare dette uten pille-hjelp....og i tillegg er jo dette anti-depressiva, så jeg er litt skeptisk! Boka Endelig ikke-røyker har jeg allerede i hus.....men før jeg satt meg for å skrive dette innlegget, bestilte jeg Endelig ikke-røyker for kvinner også!!

Så, simsala og alle dere andre flinke.........jeg skal også snart kunne si at jeg er FLINK!!;o)

(kremt : håper jeg, hvertfall!)

Lykke til til oss alle!!!!!;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med halvering av røyking og med endelig ikke røyker boken!! Håper den hjelper deg like mye som den hjalp mine venner og mannen min (og meg, leser den nå).

Lykke til da, dette klarer du vet du. Stå på wimbom!!!!

Skrevet

jo jeg er jo sulten hele tia nå da. men det kan også være litt fordi at forrige uke spiste jeg minimalt pga operasjon og mye kvalme etterpå og derfor er det ekstra godt med mat nå. men jeg har mye frukt og grønt i hus nå, så det blir jo sunne ting jeg gnafser på da i alle fall. hjelper uansett å drikke vann bare også:)

Skrevet

Først vil jeg gratulere alle dere flinke som har klart å slutte, håper jeg kan kalle meg selv ikke røyker om kort tid.

Holder på å lese allen carr endelig ikke røyker, men hva er forskjellen på den og den for kvinner?

hva gjorde at dere klarte å slutte etter å ha lest boka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...