Gå til innhold

Jeg er flink

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det 48 timer siden forrige sigarett =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å! Så flink du er da! Jeg skal selv slutte snart uansett om jeg blir gravid eller ikke... Slutter om en mnd tenker jeg..

Lykke til :-)

Skrevet

Takk, trenger all lykken jeg kan få for å klare meg gjennom denne slutteperioden. Håper virkelig jeg klarer det denne gangen, for det begynner å bli pinlig, ingen som tar meg seriøst når jeg sier jeg skal slutte lenger. Men nå VIL jeg virkelig klare det, gravid eller ei.

Jeg leste faktisk også at kvinner som røyker har 40%mindre sjans for å bli gravide, og at sjansene faktisk er halverte hvis man røyker 20 om dagen, det er ganske mye da.

Dessuten er jeg så lei av at livet mitt skal styres etter hvor og når jeg kan få røyka.

Skrevet

Så flink du er!! Jeg har trappet ned til 5 røyk om dagen nå, skal slutte ihvertfall hvis jeg blir gravid! Synes du er flink jeg!! Stå på! :))

Skrevet

Jeg røyker bare 3-4 om dagen, så det er ikke så mye. Men jeg har holdt opp i et par år akkurat og det er så deilig å slippe dette maset med å røyke...alt man skal så må man bare ta en røyk først...

Skal bli deilig å slippe det!

Skrevet

Jeg vil anbefale Allen Carr Endelig ikke røyker!!! Da slipper dere å slutte på viljestyrke metoden. Det funker virkelig :-)

Skrevet

Jeg har røyka MYE før, men har kuttet ned til ca ti om dagen de siste mnd, syns det er så kjipt å måtte røyke til enhver tid liksom, var oppi tredve om dagen på det værste, og da hadde jeg jo nesten ikke tid til annet.

Veldig glad for røykeloven egentlig, hadde vært mye værre å kutte ned hadde det ikke vært for den.

Nå har jeg innført totalforbud mot røyk i leiligheten også, det er nemlig hjemme jeg har lettest for å sprekke, når kjæresten står på kjøkkenet og lukta siver inn til meg...

Skrevet

Jess, Kristy, jeg leste den forrige gang jeg sluttet, får ta den frem igjen!

Skrevet

Har prøvd "endelig ikke-røyker før", da slutta jeg i hele fire dager... Håper jeg holder lengre denne gangen.

Skrevet

Den boken funker for 90%...4 dager ja :-) Krysser alt for at du klarer det. Synes uansett du er kjempeflink! Dette klarer ! Selv har jeg sluttet med allen carr boken, det har mannen også. Hva gjør man ikke for spiren :-) Og til dere andre som har kutta ned og sånn: stå på!! Kjempebra at dere har kutta ned!! kansje vi skulle starte en røykeslutt klubb her inne og støtte hverandre?

Skrevet

Det hadde vært en god ide, inne på røykeforumet er det jo bare drittslenging og det er jo ikke noe særlig, blir bare deppa av å titte inn dit.

Tenkte på å kjøpe meg endelig ikke røyker for kvinner dersom jeg sprekker igjen (Hvilket jeg selvfølgelig ikke skal...)

Skrevet

Jeg leser den nå!!! Den funker for meg. Sluttet først på den vanlige boken. Men har mange venninner som sluttet på den, begynte på igjen, og så kjøpte de den for kvinner, og da sluttet de helt. De har nå holdt seg i ett par år! Den er bedre for oss damer :-)

Skrevet

heisann! jeg har kjøpt ikke røyker boken for kvinner.Først leste jeg den første boken og den hjalp ikke meg i det hele tatt,men da var jeg vel ikke 100% innstilt på og slutte heller.Så nå er jeg komt halveis i den nye så får vi se om det fungerer denne gangen!

Skrevet

jeg har ikke røkt på 12 dager nå!!!!!!!!!!!!! men fy søren så røyksjuk jeg har vært de siste dagene!!!!!! MEN jeg skal klare det!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom igjen jenter, dette klarer vi!

Synes du er kjempeflink jeg simsala!!!!!

Skrevet

Takk, syns det er helt j*vlig så langt ihvertfall. Det gikk så greit i går, men nå går jeg snart helt av hektene her.

Skrevet

12 dager er skikkelig bra da!!! Da har du max 7-8 dager igjen før du er over det værste.

Vi får bite tenna sammen så går detta bra =)

Skrevet

ja det får vi gjøre! det hjelper å bimme litt faktisk, for man får så mye skryt av de andre også:)

Skrevet

Ja, det hjelper med litt skryt =) Og så har man noe å gjøre med fingrene så lenge man bimmer også.

Skrevet

ja ikke sant? jeg kjøpte meg den nye nicorette tygegummi jeg. har ikke åpnet den ennå, men har den som en buffer hvis suget tar overhånd! jeg tygger mye tyggis om dagen, men det er stimorol fusion det går i for meg om dagen. det hjelper faktisk!

Skrevet

Må finne på et eller annet sånt jeg også, for idag bare spiser og spiser jeg, og jeg skal på slankern nå. Fortsetter jeg på denne måten kommer jeg til å trille etter bare noen røykfrie uker :) Blir du ikke fryktelig sulten av å tygge så mye tyggis da?

Skrevet

Går bra med meg så lenge jeg holder meg unna rødvin. Har røyka siden jeg var 12, og røyka før jeg drakk alkohol, så mitt problem er at jeg aldri har drukket uten å røyke. Så når jeg kjenner rusen av alkohol forveksler jeg den med røykesug..er innmari rart :-) Husker faktisk ikke hvordan det var før jeg røykte. Er så glad jeg har slutta. Dette er min sjangse til å slutte mens jeg fremdeles er frisk og ung, før røyken ødelegger huden og håret og tennene, før jeg får rynker og kols og andre ting. Det holder meg motivert. Tanken på å røyke i flere år, tanken på å fremdeles være røyker når jeg er 40...tenkte alltid før at jeg skal slutte en dag, men når er en dag? Så mandag forrige uke bestemte jeg meg for at en dag er idag :-) Nå leser jeg allen carr fordi jeg ikke kommer tilå klare det på viljestyrke metoden, siden jeg har røyket så lenge jeg kan huske og assosierer alt med røyk og misforstår følelser og mistolker de som røykesug. Dette har jeg endelig forstått nå.

Stå på dere flinke jenter!!! Dette klarer vi! Det er nå livet begynner :-)

Skrevet

Så flinke dere er!! Sluttet selv for noen år siden. Det var vanskelig, men nå er jeg så glad for at jeg klarte det. Hadde da vært røyker i 7-8 år. Var et slit å kvitte seg med avhengigheten, men oppdaga at jeg var mer psykisk avhengig enn fysisk... Selv om man sprekker så må man ikke gi opp! Stå på alle sammen.

Til alle som prøver å slutte: LYKKE TIL!! :o)

Skrevet

Flinke dere er:)

Jeg har og slutta å røyke. har holdt meg i 3 uker i morgen:)

Verste av alt er at jeg har ikke røykesug en gang. det hadde jeg forrige gang jeg slutta .

Skrevet

Åhhh. så flink du er!

Har vært uten røyk siden november 05! Det går ann! Du er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...