Gå til innhold

Lyst å bli gravid . men hvordan spørre han.......

Anbefalte innlegg

om han har lyst på flere barn.? Han har barn fra tidligere, det har jeg også. Men har lyst på et barn sammen med han. Han har ikke sagt at han aldri vil ha flere barn men jeg tror han synes vi har nok....

Jeg er redd han blir lei seg om jeg spørr, og jeg er redd jeg blir lei meg hvis han med en gang avslår....

Vi har råd tid og resurser til flere barn. Men det var denne friheten en får når barna blir større. Den er verre å gi slipp på.

Noen gode råd?

Fortsetter under...

Jeg er vel kanskje ikke den rette personen til å gi noen GODE råd, siden jeg ikke er eller har vært i den samme situasjonen som deg... Verken samboeren min eller jeg har barn fra før.. Jeg skal prøve likevel :-)

Det går jo an å lufte det for han.. det verste svaret du kan få er jo et nei, og da vet du hvertfall hva du har å forholde deg til.. bedre å hoppe ut i det enn å dvele ved det hele tiden.. Mener jeg i hvertfall ;-)

Du kan jo f.eks si at du lurer på å slutte med p-pillen, og hvordan han stiller seg til det. Og hvis han spør direkte om du har lyst å bli gravid igjen syns jeg du skal være ærlig og si ja, men at du vil gjerne diskutere det med ham.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...