#butterfly# Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 babyen ligger på tvers da!!! Typisk;) er bare i uke 32 så jeg vet at han kan snu seg i nærmeste fremtid.. skal tilbake om to uker til ultralyd for å se om han har snudd seg.. ellers skal de prøve å snu han... han har ligget på tvers hele tiden, luringen.. Uff, og jeg som har hørt at det gjør skrekkelig vondt å snu babyn i magen! typisk min flaks da... sukk
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det var jo kjipt. Høres vondt ut, men ikke så vond som tanken på å føde et barn som ligger feil vei. Får krysse fingra for at h*n snur seg før fødselen. Ennå er det god tid hvertfall. (ingen sjekket leiet på min før i uke 36)
mams06 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg er i uke 31 og min baby har ligget på tvers helt til nå i natt, da kjente jeg at den snudde seg med hodet ned! Ubehagelig men samtidig spennende å se magen bukte seg:-) Var til jordmor idag og hun kjente at han har lagt seg med hodet ned, så du trenger ikke bekymre deg ennå.
#butterfly# Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Takk for beroligende svar... nei da, ikke så bekymret enda.. tenker bare på at det blir mindre å mindre plass å snu seg på.. spesielt etter uke 35 (sa min lege da..) men det er jo fortsatt tre uker til.. håpe håpe håpe at han snur seg selv!!
Lumsk Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Min lå også lenge på tvers. Han snudde seg på en natt for to uker siden da jeg begynte min 36. uke så du har nok god tid ennå. Nå venter jeg bare på at hodet skal feste seg så han synker lengere ned og slutter å presse på magesekken. Argh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå