Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å unngå å gå over tiden

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm... tror det er noe baby bestemmer selv, gitt.. Litt tidlig å bli lei, ja, så det misunner jeg deg ikke.

Nr 1 om 14 dager før, nr 2 kom 7 dager over og nr 3 kom 15 dager over (ble strippet to ganger først)

Og i dag er jeg hele fantastiske 9 dager over termin med min nr 4.....og føler meg ganske lei og laber i humøret......

Med nr 3 prøvde jeg ALLE kjærringråd og legeråd for å få noe til å skje, men neida!!!! Eneste jeg oppnådde var vonde kynnere, stress og følelsesmessige berg og dal baner. Hadde 3,5 cm åpning i fire uker uten at noe skjedde..

Så denne gangen har jeg resignert og tar livet mer med ro. Er veeeeeldig lei av å ha stor mage, men overdriver verken fysisk aktivitet (tar rolige turer istede for trappeløping og hurtiggåing) så slipper jeg iallfall mer maserier enn jeg allerede har. De hjelper uansett ingenting.

Helt utrolig at jeg skulle ende opp med å gå over tiden denne gangen også, men sånn er det nå bare.

Ønsker deg lykke til fremover. Kanskje baby bestemmer seg for å komme før denne gangen.. Husk nr 3 er en luring ;) var nok derfor..

Oi!

Jeg har ved begge mine fødsler født 3 dager over ul-termin, og begge gangene var menstermin og ultermin relativt sammenfallende! Det har vært litt vingling i terminen dennegang, ved tidlig ul har fosterets alder blitt senket osv.... men ved ordinær ul fant de at fosterstørrelsen gir en alder som sammenfaller med menstermin...

det som blir fortalt her er jo stikk imot det jeg liksom går å forventer meg; det samme son før. Det vil si jeg er lykkelig sikker på at jeg vil føde 3-5 dager etter ul termin...men kanskje skal jeg bare forsøke å ta det med ro jeg også, for det er så ille med denne hektiske og utarmende ventingen!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...