Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 hei! har falt for navnet Nikoline, men leter etter et passende navn å sette forran. hva mener dere passer best: Mette Nikoline eller Anna Nikoline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Ååå Nikoline er jo så søtt.....men syntes det ble veldig ødelagt med Mette eller Anna foran..Kan ikke komme på noe annet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Nikoline er fint helt for seg selv, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Anna Nikoline!!!=) Kjempenydelig navn, veit om ei som heter det... Så jeg ville absolutt gått for Anna Nikoline;) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreoline Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg vet om en jente som heter Frida Nikoline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Anna Nikoline var nyyyyyyydelig:o) Ellers er disse kombinasjonene fine: Eva Nikoline Julie Nikoline Emilie Nikoline Mia Nikoline Andrea Nikoline ?? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 Ikke Anna Nicoline, for det minner om Anna Nicole Smith - kanskje ikke en ønsket assosiasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #8 Del Skrevet 27. september 2006 Nikoline alene...vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #9 Del Skrevet 28. september 2006 Nikoline minner meg om nikotintygegummi/plaster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #10 Del Skrevet 28. september 2006 Nikoline er et nydelig navn. Har et spesielt forhold til det, da faren min ville kalle søsteren min for Nikoline, men hele sviger familien steilte fullstendig og da ble hun hetende Trine i stedet. Jeg lovte meg selv at dersom jeg fikk ei lita pike så skulle hun hete Nikoline. Jeg venter "dessverre" gutt nr. 2 ... Jeg hadde latt dette spesielle navnet stå alene, jeg, men dersom du absolutt vil ha et annet fornavn, så foretrekker jeg Anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå