Gå til innhold

da var det min tur til hoppe etter til 3 tri....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig her, men rart at tida går sååå fort.. skjønner egentlig ikke noenting... ukene bare flyr avgårde... men veldig gøy å da, kortere tid til vi får se gullet vårt;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaa, ikkje lenge igjenn nu, og tenk korr koseli det blir i denna jula...

Skrevet

vet... gleder meg masse til jul:o)

Skrevet

Er 24 og bor i skien.. du da?

Skrevet

25 og bor litt utførr oslo, men kommer fra Tromsø

Skrevet

ok.. skal til oslo til mandag jeg da... gleder meg masse. Skal være med svigermor og shoppe babyting.. hehe.. tror hu nesten gleder seg mer enn meg:o) hehe... men tror vi holder oss i sandvika.. hørt at det er et par butikker der.. er ikke veldig gla i å kjøre midt i oslo kan du si;o) hehe

Skrevet

det kan æ skjønne at du hold dæ litt utførr...hehe....vess du skal kjøre...

Men det blir sikkert kjempekoseli å shoppe babyting...Nåkka spesielt du skal kjøpe?

Skrevet

har ikke kjøpt så mye enda vi da.. av store ting har vi bare kjøpt vogn.. så skal nok kikke etter seng når vi er i oslo.. svigermor har falt for stokke senga hu da, men jeg syns personlig at det er for mye penger å bruke på seng.. ellers har vi kjøpt klær:o) masse søte miniklær..hehe... vet du hva du venter??

Skrevet

ja...men kan jo liksom aldri være 100% sikker...Dem sa det va ei jenta...Vet du ka du får da???Har jo kjøpt litt rosa ja etter at æ va på ul, så vess det blir gutt, så blir han litt feminin...:)

Ja den stokkesenga e kjempefin, og kjempedyr....

Skrevet

nei.. er vel mange som har fått en rosa prins.. hehe... er vel helst den veien de kan ta feil.. ser de at det er gutt er det vel litt sikrere... vi vet ikke vi da.. jeg ville ikke men han ville.. så da vi skulle på ul sa jeg at det var greit hvis de kunne si det ganske sikkert.. men lille lå å sprella så fælt at hu nesten ikke fikk målt noenting..hehe.. så vi vet ikke og det er jeg jo litt gla for jeg da... hehe.. men var snakk om at det skal bli vanlig med ul i uke 32-33? men har ikke hørt noe mer om det... får høre med jm til uka..

du skulle ha kurv du??? eller hadde du kjøpt seng i tillegg??

Var å kikka på barn og utstyr men der hadde de bare hvite senger.. og jeg vil ha brun...hehe.. skal være litt vanskelig ja..

Skrevet

skal ha kurv i stua og seng på soverommet....Blir enklest trur æ...Da har æ oversikten på dagen....

Skrevet

skulle ønske jeg hadde større plass jeg da.. for har så lyst til å ha vogge i stua.. men litt for lite her til at det er nødvendig og til at det er plass..

Men får prøve å gjøre litt her jeg.. vi snakkes nok her senere..:-)

ha en fin dag:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...