Gå til innhold

Pakking av stellekommode...smarte tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I og med at jeg nå er høygravid, har jeg fått litt hetta med tanke på alt som skal gjøres klart!! :-)

Er nå jgang med klesvask, men lurer litt på hva jeg skal putte hvor... Har stellekommode på badet, kommode i gangen og kommode på soverommet. Tenkte å putte ulltøy/ytterklær i gangen, sengetøy ++ på soverommet og resten i stellekommoden.

Øverst i stellekommoden er det sikkert lurt med kluter, våtservietter og evt. salve®?

Så bodyer og strømpebukser i neste skuff, kanskje?

Hva tror dere?? Skjønner jo at det er en rask sak å "ommøblere" litt etter hvert, men det hadde vært kjekt med litt erfaringer fra dere! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det høres veldig fornuftig ut! Body, strømpebukser, sokker på badet iallefall - så man kan kle på der det er varmt:-)

Skrevet

hehe.. eg har enda litt lenge til, men har også begynt å tenke sånnt.. babyen får eget skap på badet, med salver å bleier å sånt, men i stellekommoden skal jeg ha de minste klærne, som den passer når vi kommer hjem fra sykehuset. har fire skuffer, og skal ha bodyer/trøyer og longser øverst, sparkebukser og heldresser i neste sammen med nattøy.i tredje skal jeg ha bukser og gensre, og nederste tror jeg det blir sokker, lester, små luer å sånt..

på rommet til babyen har den klesskap med masse hyller, og stor hylle øverst der jeg skal ha kurver. i klesskapet har jeg nå lagt klær som er fra str 70 og oppover. som babyen kan bruke litt senere. vurderer å ordne et skap i gangen til våre ytterklær, har litt lyst på skyvedørsgarderobe der, men litt trangt kansje...

men prøv deg frem, så der du hva som er bra for deg!:) lykke til:)

Skrevet

Fint å høre at planen min ikke høres helt håpløs ut da! Flere med erfaring på området?

Skrevet

Jeg har gjort som du har tenkt til å gjøre. I øverste skuff har jeg kluter, håndklær, bleier, salver o.l. I andre skuff har jeg bodyer og sparkebukser, Tredje og fjerde skuff litt forskjellig, luer, sokker, strikket klær, baby tepper, helsetepper, gulpekluter osv.:)

Skrevet

Tror jeg må begynne å pakke i skuffer og skap jeg også... :)

Hørtes så koselig ut..

Skrevet

Ja, det er kjempekoslig!:) Jeg er nedi kommoden og kikker ett par ganger for dag jeg. Ser på de små søte klærne...:) Gleder meg sånn til å kunne ta de i bruk!!

Skrevet

Jeg prøvde å riste de nyvaskede sokkene (gammel vane) før jeg hang dem til tørking i dag!! Tihi! Det var ikke mye å riste på gitt!!

Skrevet

Hehe, nei, det var nok ikke mye å riste på det!:) Og å henge de til tørk er jo heller ikke så enkelt, de er jo så små at man får jo ikke hengt de over liksom!:)

Skrevet

Er egentlig rart at det er så koselig å henge opp klesvasken synes nå jeg.. Står og smiler for meg selv når jeg gjør det. :)

Skrevet

I min stellekommode har jeg klær i aktuell str slik at det blir lett å skifte, kluter av alle slag og håndklær til å ha oppå stellebordet. Har et sånt stativ/koppholder på siden til alt av oljer/kremer etc og har hylle over stellebordet til bleier..

Skrevet

Vi skal ha alle "inne" klaer paa badet, ved siden av stellebordet. Stoerre klaer ligger i kommode paa soverommet, og yttertoey i entreen. Slik endte det opp med foerstemann, og det var det mest praktiske for oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...