Tamline Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Når kan man fly? Når kan man ikke fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyme Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Inntil 4 uker før termin. Etter dette må du ha legeerklæring. 2 uker før termin får du ikke reise uansett. Jobber i flyselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.til.3 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 men grensen er vel annerledes for utenlandsreiser? jeg trodde det gjaldt bare innenlands, og at det var 3 mnd for utenlands. Jeg skulle gjerne vært i syden i midten av januar, men har slått det helt fra meg for det er 2,5 mnd før fødsel..... ja ja kanskje jeg må undersøke det mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyme Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Mulig det er forskjellig fra selskap til selskap. Jobber i SAS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Du kan reise til syden med fly 2 mnd. før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå