Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Titter innom fra bli gravid jeg . Lurer på om dere tok noe spesielt bortsett fra folat før dere ble gravide? Noe tips til hva jeg kan ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tok E-max fra Collett, det er e-vitamin man får kjøpt i dagligvarebutikker. E-vitamin regnes som fruktbarhetsvitaminet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Gravid vitamin og mineral tilskuddet som selges på apoteket anbefales de som prøver og er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 jeg og samboer tok sink..skulle være bra for svømmerene...tar vitaminer og folat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tok ren Omega 3 (Triomar) også. Bra for mamma og den kommende ;0) Ellers har du jo fått flere "fruktbarhetstips" her, ser jeg! Håper det klaffer snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti80 Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Ikke noe mer enn folat, som nevt, og omega 3. Også hvis det teller: så tok jeg to dager før el en spiseskje morg og kveld med hostesaften solvipect.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå