Gå til innhold

Tiden flyr jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 17 uker igjen... rart å tenke på... lenge har dere igjen a?? 120 dager i dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nesten 25 uker igjen,

syns tiden går så sent, men går vel fortere når jeg får kjenne litt mer liv...

Skrevet

Jeg har 157 dager igjen idag. Dvs. kan kanskje bli satt litt tilbake etter UL på fredag da...

Men husker når jeg var på 190 dager, og synes ikke det er så lenge siden. Så tida går fort ja :) Bra det!!

Skrevet

har 24 uker igjen.. virker som en evighet,men tida flyr jo fort da. Vet nesten ikke hvor ukene blir av lenger jeg:)

Skrevet

Har 111 dager igjen... Termin 1 januar..:)

Skrevet

93 dager igjen... :))

Skrevet

Ja guri meg... tiden flyr. Bare 90 dager igjen. Snart flytter jeg over til 3. tri (om en uke)...

Skrevet

114 dager igjen, men synest det er leeenge..

Skrevet

105 dager her.... Syns på et vis det går sakte, jeg, men plutselig er det jul, gitt!

Skrevet

124 dager igjen, syns det går ganske fort. Gikk plutselig opp for meg at det bare er 3 mnd + igjen til jeg går ut i permisjon!!! Uaaaah, tenker på alt jeg bør gjøre på jobben før den tid.... Og det er jammen ikke lenge siden det var juni (3 mnd andre veien).

Skrevet

123 dager igjen i dag...!! Ja,tiden flyr,men nå går den litt sakte synes jeg... Perioden før UL hadde man noe å glede seg til,nå bare skal man gå å vente til fødselen...Skulle hatt noe mer å glede seg til før den tid,så hadde sikkert tiden gått fortere;)

Skrevet

For min del går tiden utrolig sakte. Har ventet på denne babyen i over 2 år, så jeg er litt utålmodig kan du si...

I dag har jeg 154 dager igjen til termin !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...