Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei, Hvordan teller man rier, og når bør man dra på sykehuset?
Brillemamma Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Mener du hvordan man tar tiden?... Isåfall så tar man tiden på riene fra man kjenner den starter til den slutter. Tiden mellom riene tar man ved å ta tiden fra den ene stoppet til den andre begynner. Spurte nemlig jm om dette sist kontroll..
Brillemamma Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Og dra på sykehuset når det er ca.3-5min mellom hver rie, om du er førstegangs. 10 min mellom om du er 2.gangs...
♥2 små gull♥ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg har også spurt om det her inne tidligere, og da fikk jeg til svar av mange at man tar tiden fra en starter til neste starter, at det er avstanden mellom riene... (ikke fra en stopper til neste starter...) Hm... hadde slått meg til ro med det jeg nå da... får prøve å huske å spørre jordmor på neste kontroll, for det er jo ganske avgjørende at man regner på riktig måte i den situasjonen...
Brillemamma Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Ja, jeg har også lest det her inne. Men når jeg spurte jm så sa hun det ikke var sånn. Det høres jo egentlig rart ut å ta tiden fra første begynner til neste begynner da...for det er jo tiden MELLOM riene man skal ta.. Så jeg tror jm har rett jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå