Gå til innhold

Hvordan teller man rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvordan teller man rier, og når bør man dra på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du hvordan man tar tiden?... Isåfall så tar man tiden på riene fra man kjenner den starter til den slutter. Tiden mellom riene tar man ved å ta tiden fra den ene stoppet til den andre begynner. Spurte nemlig jm om dette sist kontroll..:)

Skrevet

Og dra på sykehuset når det er ca.3-5min mellom hver rie, om du er førstegangs. 10 min mellom om du er 2.gangs...

Skrevet

Jeg har også spurt om det her inne tidligere, og da fikk jeg til svar av mange at man tar tiden fra en starter til neste starter, at det er avstanden mellom riene... (ikke fra en stopper til neste starter...) Hm... hadde slått meg til ro med det jeg nå da... får prøve å huske å spørre jordmor på neste kontroll, for det er jo ganske avgjørende at man regner på riktig måte i den situasjonen...

Skrevet

Ja, jeg har også lest det her inne. Men når jeg spurte jm så sa hun det ikke var sånn. Det høres jo egentlig rart ut å ta tiden fra første begynner til neste begynner da...for det er jo tiden MELLOM riene man skal ta.. Så jeg tror jm har rett jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...